Mig og nogle kammerater står og leder efter en ny server, da den vi er på ikke er særlig pvp venlig. Eneste krav er sådan set bare, at queue time på battlegrounds ikke er ekstrem høje. Vi har tænkt lidt på Al'akir.
På forhånd tak.
Mig og nogle kammerater står og leder efter en ny server, da den vi er på ikke er særlig pvp venlig. Eneste krav er sådan set bare, at queue time på battlegrounds ikke er ekstrem høje. Vi har tænkt lidt på Al'akir.
På forhånd tak.
well vek´nilash er også et godt bud. server kører fint, og horde er for det meste de dominerende. der er flest engelske og svenske spillere såvidt jeg lige har observeret...BGs kører normalt ret hurtigt.
Al'Akir er god til BG. Anden bedste til PVP (Crossrealm).
PVP er 5v5>3v3>2v2 i prioritet på arena, altså længere queue time på 2v2, server kø osv..
Men godt realm osv
Kan kun sige god for Al'Akir, lækker server.
Vil se lidt på Vek'nilash.
Grunden til at vi tvivler lidt på Al'akir, er om arena måske var lidt for svært, men er det ikke noget problem?
QuoteOprindeligt indlæg af Reader
Vil se lidt på Vek'nilash.
Grunden til at vi tvivler lidt på Al'akir, er om arena måske var lidt for svært, men er det ikke noget problem?
Det scaler jo med rating. Men der er nogle ordentlige fede hardcore pvp'ere på Al'Akir, men på den anden side, hvor er der ikke det?
QuoteOprindeligt indlæg af Brtlsn
Det scaler jo med rating. Men der er nogle ordentlige fede hardcore pvp'ere på Al'Akir, men på den anden side, hvor er der ikke det?
Tror serveren bliver Al'akir, men nu må jeg se hvad de andre siger.
btw, skal jeg nuke med eller mod jer?
Jeg er horde.
QuoteOprindeligt indlæg af Brtlsn
Præcis, der er altid nogle top teams som er vilde.
Sylvanas er også en lækker server, især som horde da man får lov til at nakke folk fra Method i ny og næ.
alle jeg kender på vek´nilash er horde ...de der allys kan vi ikke rigtigt lide
QuoteOprindeligt indlæg af Fragman
Enig... Allies... pfft....
QuoteOprindeligt indlæg af Fragman
Gnomer smager godt i suppe dog! Og som en GM engang sagde til mig: "Ill wonder if humans taste good roasted?" Så, som mad / bytte kan jeg godt lide alliances, men ellers ikke