Søger god PvP server

• well vek´nilash er også et godt bud. server kører fint, og horde er for det meste de dominerende. der er flest engelske og svenske spillere såvidt jeg lige har observeret...BGs kører normalt ret hurtigt.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Reader
    Vil se lidt på Vek'nilash.

Grunden til at vi tvivler lidt på Al'akir, er om arena måske var lidt for svært, men er det ikke noget problem?

Det scaler jo med rating. Men der er nogle ordentlige fede hardcore pvp'ere på Al'Akir, men på den anden side, hvor er der ikke det?

Oprindeligt indlæg af Brtlsn

Det scaler jo med rating. Men der er nogle ordentlige fede hardcore pvp'ere på Al'Akir, men på den anden side, hvor er der ikke det?

Præcis, der er altid nogle top teams som er vilde. :)

Sylvanas er også en lækker server, især som horde da man får lov til at nakke folk fra Method i ny og næ. :P

• alle jeg kender på vek´nilash er horde ...de der allys kan vi ikke rigtigt lide :)

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman
    alle jeg kender på vek´nilash er horde ...de der allys kan vi ikke rigtigt lide :)

Gnomer smager godt i suppe dog! Og som en GM engang sagde til mig: "Ill wonder if humans taste good roasted?" Så, som mad / bytte kan jeg godt lide alliances, men ellers ikke :evil: