Ny 24" hvilken vil du vælge?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hot_fifty


    ville jeg nu ikke være. Synes 2 skærme er overkill IMO. York FTW


    Det er på ingen måde overkill det über nice jeg ville sgu nødigt undvære nu jeg først har vænnet mig til det. Kører med 24" og en 20", men ville da ønske jeg havde penge til 2x30".

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Det er på ingen måde overkill det über nice jeg ville sgu nødigt undvære nu jeg først har vænnet mig til det. Kører med 24" og en 20", men ville da ønske jeg havde penge til 2x30".


    Hvis man ikke har for mange penge hvis man har 2 og vil have 3x 24", så ved jeg ikke hvad man har udover et luksus-problem :))


    Men hvis det endeligt var ville jeg nok tage en af dem magen til igen.


    Havde selv en 19" Samsung samtidigt med min nuværende 21,3", og det var da rart, men ikke noget jeg havde seriøs glæde af, så den fik min far.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_


    Det er på ingen måde overkill det über nice jeg ville sgu nødigt undvære nu jeg først har vænnet mig til det. Kører med 24" og en 20", men ville da ønske jeg havde penge til 2x30".


    hvordan kører du med dine skærme ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af laer
    Har selv 2x20" dell 2007 og så en enkelt 24" dell 2407. Har sku ikke haft nogle problemer overhovedet =)


    okay hvordan kører du dine?