Ville ønske jeg kunne se Big Brother Brazil!!!!
-
-
Hmm.... Interessant..... Meen, det er jo bare TV... :]
-
Men ville MEGET gerne medvirke.
Men dyre børnepenge 9 mdr senere.The_Unforgiven
-
Originally posted by The_Unforgiven
Men ville MEGET gerne medvirke.
Men dyre børnepenge 9 mdr senere.The_Unforgiven
Tja... Så vil jeg sgu hellere lave en X-rated film... Der får man i det mindste penge for det.
-
Originally posted by GrillRotten
Tja... Så vil jeg sgu hellere lave en X-rated film... Der får man i det mindste penge for det.
He he måske en god ide , nogle tips/steder hvor de skal bruge en????????
The_Unforgiven
-
-
Vil hellere se noget man kan få noget ud af. Fx The Simpsons.
-
Originally posted by Berleburg
Vil hellere se noget man kan få noget ud af. Fx The Simpsons.???????????????????????
Simpson?????????????
Hvad får du ud af det?????????????
Så hellere Kaj og Andrea.The_Unforgiven
-
???????????????????????
Simpson?????????????
Hvad får du ud af det?????????????
Så hellere Kaj og Andrea.The_Unforgiven
Et RIGTIG godt grinSimpsons for Life... Kaj og Andrea er seje.. men de slår ikke Homer og Bart
-
Ej seriøst. Man får mere for pengene ved The Simpsons end man vil få for BB i noget somhelst land.
-
Ej seriøst. Man får mere for pengene ved The Simpsons end man vil få for BB i noget somhelst land..... Medmindre det er "Tøse-Land".... Det er jo i en HELT anden galakse end den vi hankøn bor i nogle gange... *G*
... Men giver dig helt ret. Vil sgu hellere se Simpsons.... Til hver en tid !.... Vil hellere se en kortfilm om en Albansk træskoarbejder der har svært ved at finde et ståsted her i tilværelsen end jeg vil se BB... *G*
-
Hehe...synes bare ikke det er særlig interessant at se en flok klynkere rende rundt i et lukket hus der åbenbart også er hjemsøgt...LOL! Det virker lidt for latterligt.
-
Ser nu meget hyggeligt ud
Man kan godt se, at deltagerne er valgt fordi de er gode til at lægge tal sammen
-
.... Medmindre det er "Tøse-Land".... Det er jo i en HELT anden galakse end den vi hankøn bor i nogle gange... *G*
... Men giver dig helt ret. Vil sgu hellere se Simpsons.... Til hver en tid !.... Vil hellere se en kortfilm om en Albansk træskoarbejder der har svært ved at finde et ståsted her i tilværelsen end jeg vil se BB... *G*
LOL For en gang skyld er vi enige.
Har set afsnit af BB,og man skal sgu lede længe for at finde noget så intetsigende. -
Originally posted by Bauner
LOL For en gang skyld er vi enige.
Har set afsnit af BB,og man skal sgu lede længe for at finde noget så intetsigende.HeHe... Jeps...
-
Jeg ser sgu heller ikke BB , men den version ville jeg gerne se/være med i , he he.
Heller ikke Robinson og slet ikke Homer , det er skoddddddddddd.The_Unforgiven
-
Jeg ser sgu heller ikke BB , men den version ville jeg gerne se/være med i , he he.
Heller ikke Robinson og slet ikke Homer , det er skoddddddddddd.The_Unforgiven
Ja, du er en gammel gris...
-
Homer er sgu da TV's største personlighed
-
Ja, du er en gammel gris...
He he he schhhh ikke så højt.
The_Unforgiven
-
Homer er sgu da TV's største personlighedHmmmmmmmm nopeeeeeeeeee.
jeg så tegnefilm som lille , Tom og Jerry.
Men ikke mere.
Seriøst, det siger mig ikke en døjt.
Men sådan er der så meget.
Nogle er til piger andre til drenge , he he.The_Unforgiven