CRYSIS! 2. bane problemer!

• Sidder og fråder over spillet... Alt for lækkert..
    Meeen hva fanden sker der lige når man ska igennem tunnel i anden bane.. den er BLOKKET!
    Har faret frem og tilbage i banen og kan ingen ting finde, der vil fjerne stenene/blokering for tunnelen.. Nogle der har et forslag til hvad det er, og hvis ik.. nogle der har savegames?

Håber der nogle der har en forklaring på dette problem.. læser i andre forums at mange andre har tons af bugs i spillet.. SKUFFENDE!

Oprindeligt indlæg af Dialogic
    Sidder og fråder over spillet... Alt for lækkert..
    Meeen hva fanden sker der lige når man ska igennem tunnel i anden bane.. den er BLOKKET!
    Har faret frem og tilbage i banen og kan ingen ting finde, der vil fjerne stenene/blokering for tunnelen.. Nogle der har et forslag til hvad det er, og hvis ik.. nogle der har savegames?

Håber der nogle der har en forklaring på dette problem.. læser i andre forums at mange andre har tons af bugs i spillet.. SKUFFENDE!

Ikke sikker på hva tunel du snakker om? Link evt. et screenshot.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Når du kommer til slutningen af 2. bane (Recovery) Hvor du skal gå ind i den store åbning der fører ind i bjerget.. der skulle man kunne gå ind, men hos mig ligger der en masse sten og blokere indgangen, og kan derved ik komme videre til 3. bane....

• Takker for svarende... men har intet kunne gøre for at komme videre, selv prøvet at springe dem væk, men virker ikk.. har spillet banen engang til og der er stadig blokket... så ka jo bare ik komme videre i spillet.. lidt for langt ude syntes jeg..

Oprindeligt indlæg af Dialogic
    Takker for svarende... men har intet kunne gøre for at komme videre, selv prøvet at springe dem væk, men virker ikk.. har spillet banen engang til og der er stadig blokket... så ka jo bare ik komme videre i spillet.. lidt for langt ude syntes jeg..

Var ingen sten der da jeg kom igennem....

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af Marquis

Ja så vidt jeg husker sidder Prophet da også udenfor den ?

Ja Prophet sidder og venter, også snakker man lidt med ham hvorefter han siger man skal gå ind i grotten...

• det er fordi at du må ikke loade efter du har reddet piger, man kan jo bare går forbi hende men man skal redder hende, ellers er der sten, find et sted og starte før man skal redder piger

Oprindeligt indlæg af Tobiy
    det er fordi at du må ikke loade efter du har reddet piger, man kan jo bare går forbi hende men man skal redder hende, ellers er der sten, find et sted og starte før man skal redder piger

1½ år gamel tråd skal rives op af en der er uvenner med sin stavekontrol! :9xo