Engineering mount

• Først skal man lave den normale som kræver følgende:
    2x Adamantite Frames
    30x Fel Iron Bars
    8x Handful of Fel Iron Bolts
    8x Star Wood
    5x Adamantite Bars
    4x Elemental Seaforium Charge

Når den så er lavet, så skal man bruge følgende til epic versionen:
    1x Flying Machine
    8x Khorium Power Core
    8x Felsteel Stabilizers
    1x Hula Girl Doll

Og så er man den stolte ejer af en Turbo-Charged Flying Machine
    Kræver riding skill 300 samt engineering 375 ofc :P

• Ah, så man kan ikke snige sig uden om de 5000g på nogen måde :)

• der er allerede alt for mange som har rerollet proffesions til engineering :P men det kan jeg sådan set godt forstå, da det jo er et fedt mount :D

Oprindeligt indlæg af Prectar
    der er allerede alt for mange som har rerollet proffesions til engineering :P men det kan jeg sådan set godt forstå, da det jo er et fedt mount :D

Høhø, den er ganske fed ja. :D
    Men skal da lige love for at det er noget af en sjat penge, hvis du vil gå fra 1 til 375 i engineering uden mining

ja, det er monster dyrt! Så rart at man endlig fik lidt credit for sit hårde arbejde :T

Man må jo sige at engineering ikke har været en skid værd før TBC, så det er bestemt dejligt at Blizzard omsider får gjort noget ved det.

ja! :P Mount, ny repairbot, "nye" adamantite shells, og fohåbentligt mere nyt guf ude i fremtiden :cheers:

Nu hvor jeg tænker over det, så var repairbot nok den eneste nogenlunde ting du kunne anskaffe via engineering pre TBC. Men der var de tilgængæld også monster onde, der var jo ingen sød lille repair gut uden for hver instance dengang. :P

• Sødt mount! Skal ha det til min warlock når den bliver lvl 70! Den har allerede noget med 350 Engineering eller sådan.. Så tid nok til og farme mats! ;)

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

ja! :P Mount, ny repairbot, "nye" adamantite shells, og fohåbentligt mere nyt guf ude i fremtiden :cheers:

Hvordan kunne du dog glemme engineering head? :(
    Det var i hvertfald grunden til jeg droppede LW og tog Engi/Mining i stedet :)

Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

Oprindeligt indlæg af AcetaL

Hvordan kunne du dog glemme engineering head? :(
    Det var i hvertfald grunden til jeg droppede LW og tog Engi/Mining i stedet :)

fordi jeg har haft dem alt for længe, og derfor ikke har tænkt over jeg har lavet dem med engineering :P

• har den lille af dem so far. venter på expansion så prisen på epic falder, men den doll hvor fanden får man den fra ? fik lige mine X-11 goggles igår på min rogue :)

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman
    har den lille af dem so far. venter på expansion så prisen på epic falder, men den doll hvor fanden får man den fra ? fik lige mine X-11 goggles igår på min rogue :)

Du køber vist den hula doll fra en vendor i shattrath.