nogen der kender et sted hvor man ka se de nye s3 items ?
sidder og lurer på hvordan jeg skal spendere mine 5000 arena points
nogen der kender et sted hvor man ka se de nye s3 items ?
sidder og lurer på hvordan jeg skal spendere mine 5000 arena points
http://www.mmo-champion.com har det hele... tror S3 items er røget om på side 2, men det kan du jo selv finde
super mange tak
har du set black temple/mount hyjal loot har du set s3 gear
bare med tilføget personal rating
De har jo fuldstændig anderledes stats.
QuoteOprindeligt indlæg af lotori
har du set black temple/mount hyjal loot har du set s3 gear
bare med tilføget personal rating
'
....
Tag noget warrior s3 og noget warrior pve. Survival eller dps?
snakker om looks på geared da blizz er så sørgelige at de ikke har fantasi til at lave et nyt cool look til pvp geared , stats er jo ikke det samme det ved jeg da godt
og ville aldrig have en warrior i pvp gear til at tanke det jo dømt til katastrofe med mindre det er 5 mand's instances :p
Blizzard vil gerne gøre spillet lige tiltalende for folk der enten kun har interesse i PVP eller i PVE. Derfor drager de paralleler mellem de to.
Jeg syntes det er så pisse lamt at arena gear ligger på niveau med t5/6 gear.. Så lamt..
På den ene side vil de godt have (blizz) at folk raider noget mere, men omvendt laver de sådan noget fiss..
QuoteOprindeligt indlæg af betaboy
Jeg syntes det er så pisse lamt at arena gear ligger på niveau med t5/6 gear.. Så lamt..
På den ene side vil de godt have (blizz) at folk raider noget mere, men omvendt laver de sådan noget fiss..
Så folk der kun interesserer sig for PVP skal ikke have lov at have de samme glæder som folk der laver meget PVE?