QuoteOriginally posted by The Hans
Sagt her, ville det være: "Et gaf er et gaf".. he he
Sig endelig til hvis jeg lige skal oversætte
he he - tror jeg ikke du behøves - got the picture *G*
he he - tror jeg ikke du behøves - got the picture *G*
Ok, men da vist kun blondiner du har postet billeder af ?
Tror du har det på samme måder, som nogle sønderjyder (no offense
)
Hmm... Christina (det første billede i tråden / første indlæg) er da ikke blondine... ....
Men 70-80% af dem jeg har været sammen med i mit liv har nok været blondiner. Ved ikke hvorfor. Der er vel bare flere af dem i nærheden af mig. *G*
QuoteOriginally posted by Aerial
Hov fandt lige et her.
Hende her var jeg sammen med et par måneder i foråret. (og ja - det er hende til højre - he he )
[Blocked Image: http://tjein.homepage.dk/sanne.gif]
Right, og hende til venstre er resulatatet
QuoteOriginally posted by Bauner
Right, og hende til venstre er resulatatet
Nej heldigvis
Hende her skred fra den ene dag til den anden - og den rejse jeg havde givet hende i fødselsdagsgave til Tyrkiet brugte hun sg* sammen med sin exkæreste.
Så hende er jeg ikke så glad for mere
(Men hun var da fræk nok så længe de varede he he)
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Aerial
Nej heldigvis
Hende her skred fra den ene dag til den anden - og den rejse jeg havde givet hende i fødselsdagsgave til Tyrkiet brugte hun sg* sammen med sin exkæreste.
Så hende er jeg ikke så glad for mere
(Men hun var da fræk nok så længe de varede
he he)
Er du ikke lidt uheldig for tiden
QuoteOriginally posted by Bauner
Er du ikke lidt uheldig for tiden
Jo tak - 2003 er det år hvor jeg har nappet de flotteste damer, men samtidiig også fået nogle ordentlige knubs
Men hende jeg havde lidt problemer med at holde på for et par weekender siden, har jeg omsider fået til at bukke under - så nu lever jeg højt på det
[Blocked Image: http://tjein.homepage.dk/camilla_tweak.GIF]
Jo tak - 2003 er det år hvor jeg har nappet de flotteste damer...
Cool.... Det har været et sløvt år for mig... .... Det med X-kæresten har trukke ned i mit sexliv. *LOL* :]
Mit bedste år var 2001.... 3* bedre end 2003... ... men der var jeg også single og arbejdsløs i næsten et havlt år... Det sætter sine spor...
QuoteOriginally posted by GrillRotten
Cool.... Det har været et sløvt år for mig....... Det med X-kæresten har trukke ned i mit sexliv. *LOL* :]
Mit lille råd må være at man skal være helt "fri" før man begynder på noget nyt. Havde lige mistet en kæreste efter 4 år (hun ringede hjem og sagde "pak dine ting og smut") - og skyndte mig ud og var sammen med en 14 dage efter.
Kan huske du snakkede om at du sammenlignede alle med hende du postede i starten af tråden . Tro mig, jeg dragede også de onde paralleller der
[/quote]
QuoteMit bedste år var 2001.... 3* bedre end 2003...
... men der var jeg også single og arbejdsløs i næsten et havlt år... Det sætter sine spor...
he he ja - på det tidspunkt var jeg i fast forhold, så det var et rimelig tamt år på kødmarkedet for mig
Mit lille råd må være at man skal være helt "fri" før man begynder på noget nyt. Havde lige mistet en kæreste efter 4 år (hun ringede hjem og sagde "pak dine ting og smut") - og skyndte mig ud og var sammen med en 14 dage efter.
Kan huske du snakkede om at du sammenlignede alle med hende du postede i starten af tråden . Tro mig, jeg dragede også de onde paralleller der
he he ja - på det tidspunkt var jeg i fast forhold, så det var et rimelig tamt år på kødmarkedet for mig
Hvis jeg skulle vente til jeg var helt fri med at få gang i understellet, så ville det jo aldrig komme i gang.
Min filosofi er at hvis man virkelig elsker én, så vil man aldrig komme over det..... Men man kan komme videre... Så det er jo bare "videre"-delen man skal tænke på. .....
He He.... Fast forhold ?... Hvad er det ? Ej, kender det. Var sammen med Lotte i et par år.... Det er en evighed for mig. Normalt bliver jeg trætte af folk inden der er gået MAX 2 mdr.... Normalt dog max 2 uger. *G*
Min filosofi er at hvis man virkelig elsker én, så vil man aldrig komme over det..... Men man kan komme videre... Så det er jo bare "videre"-delen man skal tænke på......
Piger man virkelig har elsket og været sammen med i længere periode, vil nok altid have en speciel plads hos én
QuoteVar sammen med Lotte i et par år....
lidt skræmmende at min kæreste jeg havde alle de år også hedder Lotte
QuoteDet er en evighed for mig. Normalt bliver jeg trætte af folk inden der er gået MAX 2 mdr.... Normalt dog max 2 uger. *G*
Kender det Kan også hurtigt blive træt af damer - specielt hvis de giver efter for let - lidt mere spændende når man selv skal kæmpe lidt for det - der kan der jo gå sport i
Btw -> Er vi enige om at denne tråd har vagt lidt opsigt herinde ?
Godt initiativ
Piger man virkelig har elsket og været sammen med i længere periode, vil nok altid have en speciel plads hos én
lidt skræmmende at min kæreste jeg havde alle de år også hedder Lotte
Kender det
Kan også hurtigt blive træt af damer - specielt hvis de giver efter for let - lidt mere spændende når man selv skal kæmpe lidt for det - der kan der jo gå sport i
.... He He... Griner at hun også hed det.... .... og så kommer vi begge fra staden af...
Yir... Ingen udfordring = Ingen spænding.... De der der er for nemme er for kedelige..... Selvom de nemme så dækker 99% af dem..... Måske derfor de gode er svære at finde... .... Lotte var endda en af de nemme..... Den eneste jeg syntes der har været en udfordring er Christina (første billede).... Nok derfor hun har lavet en større "bule" i sjælen.
Btw -> Er vi enige om at denne tråd har vagt lidt opsigt herinde ?
Godt initiativ
Ja, for satan... Der er fus i fejemøget.... Sjov at se hvad der kommer ud af det... .... Det har været underholdende.... Syntes også emnet var underholdende og passende...
Jeg havde heller ikke problemer med at "fange" hende Lotte jeg var sammen med - men hende den sidste der skred med exkæresten var sg* noget af en kamp.
og som du også nævner rammer sådan noget sg* hårdt - kunne slet ikke overskue at sidde foran min computer i flere uger
Syntes også emnet var underholdende og passende...
Præcis - men egentlig utroligt at der er blevet debateret så meget, når vi kun er 1 håndfuld der har postet reelle billeder
....
og som du også nævner rammer sådan noget sg* hårdt - kunne slet ikke overskue at sidde foran min computer i flere uger
Hmm... Jeg har det pusigt nok omvendt... Jeg lukker mig inde i lejligheden og sidder ved min computer uden nogen form for kontakt til omverden ud over den... ... såååå...
.... Kunne være det snart er tid til at komme ud i verden..... Ikke fordi jeg har lyst, meeeen....
Hmm... Jeg har det pusigt nok omvendt... Jeg lukker mig inde i lejligheden og sidder ved min computer uden nogen form for kontakt til omverden ud over den...... såååå...
Prøvede jeg også men d endte med at jeg bare sad og klikkede lidt tomt med musen :]
.... Kunne være det snart er tid til at komme ud i verden..... Ikke fordi jeg har lyst, meeeen....
Ja - jeg har tvunget mig selv til fester de sidste par måneder og der er sg* rart nok at komme ud og kigge sig lidt omkring
... og damerne kommer jo ikke selv og banker på døren ligesom pizzamanden (desværre) he he *G*
Prøvede jeg også men d endte med at jeg bare sad og klikkede lidt tomt med musen :]
... Welcome to my world ... :]
... Det forklarer vist mit "store" antal inlæg her inde.
Ja - jeg har tvunget mig selv til fester de sidste par måneder og der er sg* rart nok at komme ud og kigge sig lidt omkring
... og damerne kommer jo ikke selv og banker på døren ligesom pizzamanden (desværre) he he *G*
Tja, ret har du jo... Men har sgu aldrig rigtig følt jeg har passet ind i verden. Den er fuld af .... hmm... ja, godt spørgsmål. Ved sgu aldrig hvad jeg skal tage mig til der ude...
PS... Følelser... Ad.
Præcis - men egentlig utroligt at der er blevet debateret så meget, når vi kun er 1 håndfuld der har postet reelle billeder
Kiggede lige efter. Bortset fra pjat og pjank og gengangere, er der postet 10-11 reelle billleder. Der må være mange her, som ikke har dame på
Jeps.... Livet store spørgsmål : Kvinder....