Nogen har fået dette endnu, jeg kan se der er gået "live".
er de virkelig så pålidelige som de mener??
Og hvordan fungere det? ikke noget hustle hustle gemte priser eller lign??

Bibob telefoni
-
-
De virker super. Var en af de første som bestilte...
Tjek evt mobildebat.dk... Du ser kun bibob derinde
-
Jeg ved ikke rigtig hvor pålidlige de er, men de har da været live et stykke tid. Dog har de været nødt til at lukke for flere nye numre et stykke tid da de vistnok blev overbooket med nye numre der skulle oprettes. De sagde at de ville lukke for nye oprettelser indtil de havde ordnet køen med dem der havde oprettet, netop for at bevise at de gør noget for kunderne. Tror ikke der er noget med gemte priser, men spørg mig ikke. Måske der er nogen heriinde fra der her bestilt et nummer?
-
Oprindeligt indlæg af Brtlsn
Jeg ved ikke rigtig hvor pålidlige de er, men de har da været live et stykke tid. Dog har de været nødt til at lukke for flere nye numre et stykke tid da de vistnok blev overbooket med nye numre der skulle oprettes. De sagde at de ville lukke for nye oprettelser indtil de havde ordnet køen med dem der havde oprettet, netop for at bevise at de gør noget for kunderne. Tror ikke der er noget med gemte priser, men spørg mig ikke. Måske der er nogen heriinde fra der her bestilt et nummer?Der er ingen skjulte gebyrer... Basta.
-
Oprindeligt indlæg af GiZzZa
Der er ingen skjulte gebyrer... Basta.
Godt så
-
Oprindeligt indlæg af Brtlsn
Godt så
og jeg har læst det med de simkort de ikke kunne levere ikke skulle være noget problem mere..
hva så hvis jeg har en 3 telefon nu, og gerne vil skifte til Bibob.. ryger min videosamtale så ?? og hva med dækning(det vel også noget man skal tænke på eller hva?)
-
Oprindeligt indlæg af Firedog
og jeg har læst det med de simkort de ikke kunne levere ikke skulle være noget problem mere..
hva så hvis jeg har en 3 telefon nu, og gerne vil skifte til Bibob.. ryger min videosamtale så ?? og hva med dækning(det vel også noget man skal tænke på eller hva?)
Mht til videotelefoni, så tjek priserne her:
https://www.bibob.dk/93/92/priser.html
Bibob bruger sonofons netværk...
-
Bibob benytter Sonofon's netværk, altså er der selvfølgelig GSM dækning overalt. Hvor god 3G(UMTS) dækningen er i de forskellige områder, ved jeg godt nok ikke lige, men et lille visit på http://www.sonofon.dk kan sikkert godt afsløre hvor god 3G dækning der er i dit område.
Din mulighed for videosamtale vil stadigvæk være der, under Bibob's priser, står videosamtale angivet således:
Videoopkald - Pris pr. minut, uanset hvilket dansk net - 1,40 kr
. . . så umiddelbart skulle du sagtens kunne bruge videosamtale. Dette selvfølgelig kun hvis der, som omtalt før, er en god nok 3G dækning til at du kan opnå høj nok hastighed til at kunne benytte videosamtale.Hvor vidt der skulle være skjulte gebyrer og lignende, så kig længe efter dem, det er vist ikke noget du skal finde hos netop Bibob. Bibob's stifter er Frank Rasmussen, manden der i sin tid var med til at stifte Telmore. Meningen og filosofien med hans nye teleselskab er at skabe overblik over for kunden, f.eks. ved deres samtale-priser som takseres med 1 øre pr. påbegyndt sekund, og ingen "skjulte" opkaldsafgifter og deslige. Altså koster samtale hos Bibob altid 1 øre pr. sekund du taler, såfremt det er almindelig samtale.
EDIT: Nå, der var GiZzZa vist lige lidt hurtigere
-
ok lækkert
nu læste jeg mobildebatten lidt igennem og de siger så happimobil også er et godt valg
det erjo trodsalt ½ øre mindre i sekundet
og de bruger TDC..
så nu står jeg sådan lidt og tænker, hvaaa, hva skulle man vælge.. -
Oprindeligt indlæg af Firedog
ok lækkertnu læste jeg mobildebatten lidt igennem og de siger så happimobil også er et godt valg
det erjo trodsalt ½ øre mindre i sekundet
og de bruger TDC..
så nu står jeg sådan lidt og tænker, hvaaa, hva skulle man vælge..Happii er også fint... hvis du har et noget større forbrug...
du skal jo betale 99,- mdr....Desuden var der et tidspunkt hvor tdc sad bedst på dækning, synes overhoved ikke jeg kan mærke forskel nu. og slet slet ikke hvis du bor kbh og omegn.
-
Det var før i tiden at der var stor forskel på Sonofon og TDC, men nu kører det bare
Mvh Mads
-
tror det bliver bibob så
hehe de virker sku fine nok..
-
Bare lige for at få én ting på det rene. Sonfon er stadig lidt bagud TDC mht. til dækning. Der findes stadig steder i det ganske danske land hvor sonofon falder i lav/ingen dækning fælden hvorimod tdc tilbyder dækning disse steder.
Jeg er ikke fortaler for tdc, tværtimod, men det er de hårde kolde facts, desværre. -
Oprindeligt indlæg af cyfer
Bare lige for at få én ting på det rene. Sonfon er stadig lidt bagud TDC mht. til dækning. Der findes stadig steder i det ganske danske land hvor sonofon falder i lav/ingen dækning fælden hvorimod tdc tilbyder dækning disse steder.
Jeg er ikke fortaler for tdc, tværtimod, men det er de hårde kolde facts, desværre.Kender da også det modsatte hvor TDC har problemer med at have forbindelse...
-
Okay.. Det er meget muligt. Men synes jeg oplever oftere at tdc har bedre dækning.
-
Oprindeligt indlæg af cyfer
Okay.. Det er meget muligt. Men synes jeg oplever oftere at tdc har bedre dækning.-Afhænger faktisk meget af hvor i landet du er.
Her på sjælland synes jeg også klart best om TDC's dækning.
Har haft Sonofon på arbejdsmobilen, og Telmore på min egen, og det er klart TDC's net der vinder de steder jeg befinder mig. -
Du har sikkert ret mht hvor man er i landet. Men tror at tdc generelt set har større dækning. Men er dog også sikker på at sonofon er kommet meget efter det de sidste par år. Kan huske for en 3-5 år sigen hvor sonofon helt klart var noget lort mht. til dækning.
-
HELE kystbanen og ude for vest for KBH der virker nettet NADA med TDC i hvert fald. Det er så irriterende at der ik er net når man sidder i toget...
Mvh Mads
-
Du kan sammenligne dækningsområderne her.
Sonofon: http://www.sonofon.dk/privat/k…e/daekning/daekningskort/
TDC: http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=f5_p_mob_daek