Jeg har lige fået at vide at de ikke gider/kan lave mit grafikkort der gik død pga. for meget leg med bios... Det var vist selve gpu'en der havde taget skade så det ville blive for dyrt at lave selvom jeg tilbød at spytte lidt i kassen for en reparation. Garantien gik jo død da jeg "kom til" at hardmodde, hvilket virkede fint og havde ikke noget at gøre med kortets død! Men hva er det vi plejer at sige? -så er der bare en god undskyldning for at købe noget nyt!! hmm... hva ska jeg ha..? nogen gode ideer til omkring 2K..?

øv bøv - ingen reparation...
-
-
Surt nok, men sådan går det jo..
Se efter et 9700pro eller et 9800se som du kan modde.. -
Originally posted by Daniel | Oc-central.dk
Surt nok, men sådan går det jo..
Se efter et 9700pro eller et 9800se som du kan modde..Af en eller anden grund vil jeg helst ha et kort der virker godt uden mod næste gang! bare for at prøve det...
-
Originally posted by sct_nicolaus
Af en eller anden grund vil jeg helst ha et kort der virker godt uden mod næste gang! bare for at prøve det...
heheh tja en gang skal jo være den første
-
Originally posted by Spaceman Spiff
heheh tja en gang skal jo være den første
jeps
9700 pro koster næsten det samme som 9800 pro
-
Ja, jeg føler mig også ret fristet til at købe et 9800pro, men det kræver at jeg skal overleve et par måneder endnu med mit geforce2 mx200... Der var vist også et asus FX5900 til ca. 2000,- et eller andet sted, det kunne da også lyde lidt fristende. Og så kommer der jo også snart et 9600XT som heller ik lyder dårligt, men hva kan man sammenligne det kort med? jeg har hørt at det skulle være på højde med 9700pro, men kan det passe..?
-
Ved ikke med det der XT kort..
Men jeg ved at jeg ville vente de 2 extra måneder, og så købe det 9800pro
-
Originally posted by AtoM!C
Ved ikke med det der XT kort..Men jeg ved at jeg ville vente de 2 extra måneder, og så købe det 9800pro
Jo, jeg har også lige læst en masse reviews af 9600XT, og det lyder ik så lovende alligevel. I de fleste tests opnår det kun ca. samme resultat som 9500pro, hvor Ati lovede det lå sådan ca. side om side med 9700pro. Har ogs mest lyst til at vente på det der 9800pro.
-
-
Originally posted by AtoM!C
http://www.edbpriser.dk/hardwa…e-top10.asp?ID=1364977894'2800,- kr for et radeon 9800pro
Jeg bor lige vedsiden af shag.dk, de har både et powercolor og et club3d så jeg nupper nok et af dem... slipper for ventetid og porto!
-
Originally posted by sct_nicolaus
Ja, jeg føler mig også ret fristet til at købe et 9800pro, men det kræver at jeg skal overleve et par måneder endnu med mit geforce2 mx200... Der var vist også et asus FX5900 til ca. 2000,- et eller andet sted, det kunne da også lyde lidt fristende. Og så kommer der jo også snart et 9600XT som heller ik lyder dårligt, men hva kan man sammenligne det kort med? jeg har hørt at det skulle være på højde med 9700pro, men kan det passe..?
2129 for Asus FX5900 - har selv lige bestilt et ved ITbutikken