Billederne uge 44 - Metal

• Er der nogen speciel grund til at jeg endnu en gang ikke må være med? ;(

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Oprindeligt indlæg af Malk
    Er der nogen speciel grund til at jeg endnu en gang ikke må være med? ;(

Ja det tror jeg. ;)

Skriften på det dæksel har vidt ikke noget med metal at gøre, mon ikke det er plastik der er metal farvet + metal look. ;)

Oprindeligt indlæg af Malk
    Er der nogen speciel grund til at jeg endnu en gang ikke må være med? ;(

Dit billede indeholder ingen exif data derfor er det ikke med. Der står om det i reglerne.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Hmm, damn imageshack, jeg uploader det igen et andet sted.
    Check lige fotoet igen om 20 min. :D

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• TosK Fed baggrund, og fint lys. Faktisk en godt billede :) Den mangler må lige den sidste skarphed.

Zaxzz Syntes det er et lidt kedeligt billede. Kan ikke rigtig lide lyset.

natch Fint billede. Dog syntes jeg det røde i toppen er forstyrrende. Derudover kunne du godt have blurret siderne og enden noget mere så man virkelig fik fokus på kameraet.

Angelus Tag et rent stykke papir :P Der er lidt skidt på det. Men ellers fin billede.

Angel-Lover Okay billede. Lidt kedeligt motiv. Har ikke rigtig så meget at sige.

engel Flot billede. Kan godt lige det mørke træ i kontrasten til håndtaget. Giver en god hyggelig stemning.

sjakalen76 Syntes fokus ligger dårligt. Derudover er baggrunden forstyrrende. :)

Kom så med nogle comments :D

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Oprindeligt indlæg af celfa

Angelus Tag et rent stykke papir :P Der er lidt skidt på det. Men ellers fin billede.

Det er nu et lærede.. men de par små Små sorte fnuk ville jeg ikke sige man "ser" men fair nok ;)

• Torsk
    Fint billede... ved ikke om du har pusset uret inden? men syntes den er lidt mat?

Zaxzz
    Lækkert billede, kan godt li farverne i det :)

natch
    Godt taget.. men der er bare intet metal.. det er plastik, men Metal-look-a-like ;)

Angelus
    Fint nok billede, men mønterne er ikke Pæne nok, de er brugt... tsk tsk

Angel-Lover
    Go skarp, men det er bare et kedeligt motiv...
    Måske skulle du ha tager ringen af der bag på, eller ladet den sidde i nøglerne

celfa
    Ville ha set 10x beder ud hvis det var mørkt ;)
    Men ellers nice...(når man ved hvad det er, ellers syntes jeg ikke det har noget med Metal af gøre :) )

Angel
    FEdt billede, kan godt li det, meget enkelt men stadig fedt... farverne passer godt sammen.

sjakalen76
    Syntes det mangler lidt mere sparkhed i selve rengen... og så måtte den gerne lige ha været pusset ;)

• Torsk
    Virker ikke helt skarpt og kunne bruge lidt levels/curves til at trække lidt liv i højlysne. Uret skulle måske også have været lidt længere ind i billedet. Men generelt godt og god ide. Baggrunden virker god til motivet.

Zaxzz
    Helt sikkert de varme farver og lyset der næsten ligner ild. God tanke om metal ikke behøver at være materialet direkte.

natch
    Ved ikke om knappen i midt er metal men det der siger plastik til mig og synets ikke at en afspiller i sig selv siger noget om at det er en der bruges til at hører metal.

Angelus
    At bruge mønter er en fin ide, men mon ikke du kunne have lavet et mere spændende billede med dem... er vist bare lige smidt på sengen og klik :)

Angel-Lover
    Underbelyst desværre, jeg går ud fra at underlaget faktisk er hvidt, hvilket det ikke er på min skærm. Det er nok ikke i sig selv det mest spændende motiv hvilket stiller meget store krav til at teknikken er i top. Du for en kraftig skygge ved dit motiv som ikke arbejde for sagen :)

celfa
    Metal ??? ugens opgave var jo ikke lang lukketid :) Billedet er underbelyst og lyset fra hvad der nu bliver leget med er for svagt. Hvis du kigger på himlen ser det også ud til der er noget med hvidbalancen.

engel
    God skarphed og balance i farver og eksponering. Ville måske godt have haft håndtaget en eller to cm ind, men det er smååå ting, nice shot :)

sjakalen76
    Rod i baggrunden er meget forstyrrende, der mangler skarphed og lidt små ting med ekponering kunne nok også have været bedre. Prøv også at læse lidt om komposition, som du kan bruge til at lave et stærkere billede.

Oprindeligt indlæg af Angel-Lover
    Mange tak .. Så håber jeg at det kan blive bedre næste gang. Øvelse gør mester ikke? ;)

Gør det nemlig og du kan jo hente dig lidt hjælp i din bedre halvdel :))

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    celfa
    Metal ??? ugens opgave var jo ikke lang lukketid :) Billedet er underbelyst og lyset fra hvad der nu bliver leget med er for svagt. Hvis du kigger på himlen ser det også ud til der er noget med hvidbalancen.

Brændende metal. Det er da tilladt at være kreativ i stedet for at tage emnet på ordet.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2