Står og er ved og lave et projekt, og mangler lidt hjælp angående sidefod. Vores lærer ønsker at vi nede i sidefoden skriver hvem der har lavet hver enkelt side i vores gruppe.
Men hvis jeg skriver mit navn på forsiden, så kommer mit navn også til og stå på alle de andre sider. Kan man og hvis så hvordan gøre sådan at man kan sætte forskellige navne på hver enkelt side i sidefoden.

Office Word - Hjælp til Sidefod
-
-
Oprindeligt indlæg af Henrik-
Står og er ved og lave et projekt, og mangler lidt hjælp angående sidefod. Vores lærer ønsker at vi nede i sidefoden skriver hvem der har lavet hver enkelt side i vores gruppe.
Men hvis jeg skriver mit navn på forsiden, så kommer mit navn også til og stå på alle de andre sider. Kan man og hvis så hvordan gøre sådan at man kan sætte forskellige navne på hver enkelt side i sidefoden.Indsæt - Sideskift m.m. - Sektionsskift næste side eller hvad du nu skal bruge...
Så kan du "koble" fra så de er uafhængige af hinanden...
-
Hmmm, syntes ikke helt jeg kan få den til og "koble" siderne fra hinanden, syntes bare den rykker det jeg skriver ned på næste
Må lige lege lidt mere med det og se om det bare er mig der er dum.--------------------
Så virker det med lige og ulige sider. Eller dvs nu står der Henrik på 1,3,5,7,9,11 osv og Lasse på 2,4,6,8,10,12. Og hvis jeg så prøver og lave om så der står Kenneth på side 5 laver den det om på alle ulige sider.
Der skal hvis rodes lidt mere.
-
Det var dog en fuldstændig tosset måde at skrive det på. Det bliver da noget bøvl med så mange sektionsskift.
Hvorfor ikke bare lade det fremgå af indholdsfortegnelsen eller lave en oversigt der viser hvad I hver især har skrevet? Sådan gør man da i hvert fald både på AU-HIH og ASB
-
Og på SDU
Lav en oversigt og læg den som det første i opgaven, indholdsfortegnelsen er også fint, man skal bare lige huske at gøre det som det sidste efter man har opdateret den
(snakker af erfaring)
Ellers får i vel også problemer der hvor 2 forskellige har skrevet et afsnit på den samme side (hvis i har den slags)
-
Jeg har skam brugt 1,5 Side på og skrive ind præcis hvilken side vi hver især har skrevet, både rapport mæssigt, men også ude i produktionen. Men min lærer syntes stadig det bliver for meget arbejde for dem hele tiden og skulle tilbage til den side når de læser rapporten for at finde ud af hvem der har skrevet hvad.
Altså fx hvis de læser side 9, så skal de tilbage til side 3 for og se hvem der har skrevet side 9. Og de kan ikke bare have siden med hvem der har lavet hvad liggende siden af sig, for det er os for meget arbejde og tage den ud af rapporten.Velkommen til Teknisk
-
Så inkludér det i overskriften på hvert afsnit? Så kommer det jo også med i indholdsfortegnelsen
-
En løsning på dette "dovenskabs-problem" kunne være at skrive siden med hvem der har lavet hvad på en a5 bagerst, så den kan foldes ud og kan ses fra alle sider...
Dette har jeg selv brugt flere gange til oplysninger der har godt af at være tilgængelige på alle sider.
/ask
-
Ser ud til at de godt lige med nød og næppe kan overleve at det står sammen med overskiften og ikke i sidefoden, selvom det selfølgelig ikke var optimalt som han sagde
Men takker for hjælpen, ender ihvertfald med og blive sådan lige pt ihvertfald.