V: Kontron Core (2) Duo Mini ITX bundkort

  • Hey,


    jeg står meget sandsynligvis og skal af med et Kontron 986LCD-M/mITX bundkort pga. jeg er igang med at revurdere hele mit IT system. Jeg skal bruge et andet board og skal så have af vide hvad jeg ca. kan have med at gøre, så derfor denne vurdering.


    Bundkortet der er i tale er dette:
    http://emea.kontron.com/index.…226&cat=61&productid=1336


    Da jeg også har postet dette inde op hol.dk, men de eneste svar er en som mener det er et kort til bærbare :)


    Her kommer salgstalen kopieret derfra:


    Som det kan ses er dette kort ikke for sjov. Det har PCI Express x16 og normal PCI, 3x 1GBit netkort, Intel GM945 chipsæt. Det understøtter som det kan ses Core (2) Duo Mobile (FSB 533/667) samt Celeron Mobile. Yderligere har det en røvfuld af funktioner som kan bruges hvis man ønsker det (blandt andet dual bios, en masse USB porte, etc, check manualen). Strømforbruget med 1GB RAM og en T2500 er omkring 45W. Det kører for tiden i et mediecenter.


    Jeg har yderligere lavet et SPDIF modul så der er direkte SPDIF in/out gennem coaxiale stik.


    Der vil medfølge en lowprofile køler til CPUen (h=30mm).


    Jeg havde regnet med omkring 1500kr? Men måske det er galt?


    Mvh.
    Martin

    Livet er som is, hvis du stikker det op i røven så smelter det!

    Rettet en gang, sidst af Skumlos ().

  • Nej. Det er en socket mPGA478 til mobile CPU'er (dem fra bærbare) af typen Core Duo, Core 2 Duo (FSB 533/667) og Celeron. Lige nu sidder der en Core Duo T2300 i...

    Livet er som is, hvis du stikker det op i røven så smelter det!

    Rettet en gang, sidst af Skumlos ().

  • Det kan sagtens sendes, jeg har vist endda stadigt den originale indpakning. Kortet er dog ikke til salg endnu, jeg skulle bare have en vurdering af hvad jeg ca. kunne få for det. Hvis det bliver sat til salg så bliver det sandsynligvis i løbet af næste uge.

  • Hey,


    det befinder sig i Odense. Der medfølger ikke nogen CPU... Det er kun kortet og tilbehør samt SPDIF bracket'en... Jeg har dog muligvis fundet en løsning så jeg ikke behøver sælge det, så det kommer lidt an på hvor godt det funker...

    Livet er som is, hvis du stikker det op i røven så smelter det!

    Rettet en gang, sidst af Skumlos ().