Ny XBox

  • Det ved jeg egentligt ikke.


    Jeg har hørt det fra en medkursist og tænkte at det måske var en helt ny XBox de var kommet med i kølvandet af Sonys PS3.


    Mon ikke, at det også er ved at være på tide at de kommer med en ny? Hvor gammel er XBox360 nu og hvilken hardware kører den på?

  • syntes det ville være rimelig meget overkill at sende en ny xbox på gaden indenfor de næste halvandet år ihvertfald :crazyeyes:

  • Tror ikke de sender en ny Xbox på markedet de næste 3 år. Det ville være ligesom at skyde sig selv i foden.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Så vidt jeg har hørt er Xbox360 den sidste konsol fra MS i laaang tid..


    Men der kommer mindre nyere version af selve 360'eren..


    Bl.a. Arcade modellen.. Modellen med indbygget HDDVD drev.. Osv osv..


    Og så er den "nye" jo også lige kommet med HDMI stik..


    Så de opgraderer hele tiden den "gamle"..

    Men en helt ny har der ikke været tale om.


  • Mig bekendt kommer der ikke nogen model med indbygget HDDVD drev.
    5 års levetid på 360'eren er hvad jeg har hørt, men der kommer en del variationer af den, f.eks. med HDMI udgang og lignende forbedringer.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zulu


    Kender du Google? Eller Wikipedia?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360


    hvis personen så ikke var sikker på hvad den nye xbox evt skulle hedde, hvor meget hjælp er din google løsning så ? ;)
    Google er ikke altid den bedste udvej, de fleste gange forvirre den mere end den gavner. :)
    desuden ville tweak da være noget dødt hvis alle skulle bruge google til deres spørgsmål hehe.


    sorry for O.T :D og intet ondt ment hehe syntes bare "google is your friend" osv svar er lidt for uhjælpsomme at give, for ikke alle ved, hvad de lige skal søge efter for at finde det rette svar. :P


    ---


    jeg har nu også hørt snak om ny xbox, men ved heller ikke meget mere om det, da jeg ikke selv interresere mig for sådan maskiner :)

  • denully


    kunne ikke være mere enig i det med google , det er da ganske udemærket men damn nogle sære resultater man får somme tider.


    har hørt der skulle komme en xbox 360 med indbygget digital tv kort.


  • Jeg vil give dig ret i at de søgeresultater man får på google ikke er bedre end det søgekriterie man selv opstiller. Men det kan vel ikke være svært at skrive:


    "new xbox"


    eller lignende...