Gode 5.1 sæt til max 2000kr

  • Altså nu havde jeg tænkt mig at købe et nyt sæt højtalere og så var det det, men hvis det virkelig er så meget bedre kunne det være jeg skulle ofre penge på et nyt lydkort også. Hvor meget vil det rende op i?

  • Det var da ikke så galt overhovedet. Mht. det Lansing set, så tror jeg hellere jeg vil ofre lidt flere penge på det Logitech. Når jeg nu endelig skal have et nyt vil jeg have noget af det bedste, så jeg ikke skal gå og ærgre mig senere :) Og "det bedste" skal sættes i gåseøjne da jeg selvfølgelig godt ved der er bedre ting, men inden for mit budget.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bjergkanin
    Det var da ikke så galt overhovedet. Mht. det Lansing set, så tror jeg hellere jeg vil ofre lidt flere penge på det Logitech. Når jeg nu endelig skal have et nyt vil jeg have noget af det bedste, så jeg ikke skal gå og ærgre mig senere :) Og "det bedste" skal sættes i gåseøjne da jeg selvfølgelig godt ved der er bedre ting, men inden for mit budget.


    Hva har du så tænkt dig af lydkort? Jeg kan nemt sige god for det jeg har :) det kører bare, men den medgølgende software sku jeg bar lige vende mig til.

  • Altså dit sæt skal afspejle dit behov...


    Z5500
    + (relativt)
    Spiller HØJT
    Slagkraftig Bass
    Gode tilslutningsmuligheder


    - (relativt)
    Spiller ikke så rent


    MX5021
    + (relativt)
    Spiller rent


    - (relativt)
    Spiller ikke så højt
    Ingen surround


    - bare for at sammenligne de 2 sæt. Altså hører du primært musik og har du ikke behov for at spille så højt, vil MX5021 tjene dig bedre, selvom Z5500 er dyrere. Har du derimod brug for masser af bass og slagkraft samt selv surrounddelen, så er Z5500 en verden bedre. Begge sæt er super gode køb til hver sit segment..

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Kenny - Lydkortet bliver nok et magen til dit, da de begge to understøtter det jeg skal bruge også vælger jeg på prisen.


    Da det skal kunne spille rimelig højt må jeg nok sige Z5500, selvom MX5021 har en yderst fornuftig pris.