Htpc-Hvilken processor?

  • Lækkert kabinet.


    Mht. tuneren, så jo det lukker i 2009, men det er jo trods alt også først om 2 år. Desuden er det kun det jordbaserede net der lukker for det analoge signal. Hvad der sker med kabeltv osv. er ikke til at vide endnu.


    Det var mest fordi at mange af de folk jeg har bygget htpc'er til har været kede af at de ikke kunne optage discovery, samtidig med de ser TV3 eller lignende. Det kommer helt an på behov.


  • kan du ikke føre en normal dialog ? for det der gider jeg ikke finde mig i, så det bliver det sidste fra min side
    du hentydede også til Grillrotten at han skulle læse nogle artikler ?
    der er da ingen grund til at opføre sig på den måde


    konkurrence? du springer over mit acceleration agument og kommenterer kun på hdmi


    det kræver spdif_out på bundkorted, hvilket der stort set ikke findes på nogle bundkort
    det er kun spdif_in


    der er meget lille forskæld på VC1 og AVC, så har man en low end cpu, kræver det AVIVO
    ellers kan det jo være lige meget, da fx. en E6600 kan klare begge formater uden


  • Beklager hvis jeg har fornærmet dig, men baggrunden for mit indlæg var at jeg ikke gad blive angrebet, når man prøver at hjælpe. Andre meninger er altid gode, for vi kan alle tage fejl, men sætninger som;
    nu argumenterede jeg dit indslag til jorden vedr. hardware-acceleration så hvis du ikke har noget at sige til det, må vi jo se det som du har kaste håndklædet i ringen


    og


    Nå, men nu når vi er igang med at anbefale ud af den blå luft, så vil jeg anbefale et ATI kort ... skal det være lidt mere i detaljer end bare navnet på producenten, for det alene er jo en gang vås at lukke ud, så er et HD 2400/2600 kort jo tilsyneladende et fint valg hvis man skal tro på hardspell..


    er efter min mening latterlige.


    Dit indlæg har mange gode pointer, derfor synes jeg også det er ærgeligt at dit sidste indlæg hander om at "du har vundet".
    Mht. dine pointer om hardwareacceleration, kan jeg bare sige at når man snakker htpc'er er der nogle andre pointer der gælder hvilke du tilsyneladende ikke kender, hvilket også er helt fair.