Jeg kom hjem fra skole og tjekkede min mail.. Det er noget jeg gør hver dag, og næsten dagligt får jeg de der fra sorte ex-præsident Zulubabwe som ikke har nogen konto at overføre sit 2 sifrede milion dollar beløb..
- men idag var anderledes.. jeg tjekkede mail og slettede spammet. og så så jeg en mail - på dansk - der fangede mig! Jeg læste den igennem, og græd af grin! - Hvis de tror jeg hopper på den, så må deres IQ ligge på højde med deres danske skrivekundskaber!
Læs selv
QuoteDisplay MoreGod dag!
Et velstående selskab byder dig på arbejdsstilling.
Er venlig og lukke den meddelelse ikke straks. Du tregner ikke at investere noget; det er ikke en ny finanspyramid. Du må bare have en PC med Internet-andgangen, en telefon, en konto i ditt land og en lit hviletid!
Kernen af disse arbejde ligger på bearbejdering af betalinger som skal komme fra vår klienter som kan ikke betale oss direkt. Ikke særlige kundskaber er fornøden, du skal lære alt i løbet af arbejde. Vi skal forklare dig alt gennem telefonen eller Internet. En finansmanager får gansk flere penger ved oss, og han får penger efter enhver forretning, ikke engang om månaden. Det er en god fordel af arbejde ved oss. Alle detalje finder man op vår site, sektionen FAQ og How it Works.
Hvis du har spørgsmåler, vi skal svare dem ved e-mail.
Alt hvad du trægner at begynde arbejde er: indregistrere ved site, underskrive en kontraktform, og da strater vi!
Mange tak for din agtelse! Vi venter om dig på siten.
Platinway Corp .
- og som om det ikke var nok!!! Jeg fik jo lige pludselig en lille rungen inde i maven! Jeg måtte finde ud af hvad de her små slyngler var for nogle. Så jeg gik ind på deres hjemmeside som stod nederst i mailen, og tro det eller ej - engelsk kan de heller ikke finde ud af
Læs selv
QuoteRight now we decided to expand to the United States market, because of considering it very perspective. That's why we hire new employees in this country. Average earnings of our employees are formed as 6000 USD /month, and the maximum depends on quality and speed of your job (your salary is % of transactions you have made). We hire new employees at the post of payments processing manager.
QuoteWhat if I don’t send your money and leave everything to myself?
Information about you will be immediately sent to FBI, Interpol and other organizations we closely collaborate with.
Så så man lige at man også kunne skifte sprog oppe i højre hjørne! Det bliver bare bedre og bedre!
QuoteVår selskabet er køber til kostelige metaler for helt lange siden. Vi har en store antal af klienter og agentere i den ganske verden.
QuoteNå har vi besluttet på at komme i handeleln i Danmark fordi vi synes at disse retning har meget udsigter. Derfor, på øjeblikket rekrutterer vi de virkende kræfter i ditt land
Hvis du vil se mere kan du besøge http://www.platinway-corp.net/