• Jeg var så heldig at få fat i et dq6 x38 bundkort fra gigabyte. Og en q6600 g0.


    Jeg legede lidt med det igår og det ser meget fornuftigt ud.


    Den er stabil i 3dmark 06 på 3.67ghz. Dette er med luft køling, fra en ninja køler. JEg vil kigge om jeg kan få mere ud af den.


    Den kan skam boote på 3.9 men den dør i 3dmark.


    Bundkort og cpu er fra Midtdata.

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"


  • det kan vi alle skrive jo. nogle SS af det. hehe. Nice stuff Arti

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Ja ja SS skal i nok få, men jeg har stress på arbjede så der er ikke så meget tid.


    att. Svan vil prøve at finde ud af.

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hot_fifty


    det kan vi alle skrive jo. nogle SS af det. hehe. Nice stuff Arti


    Kan skam sige god for den. Kører samme system som artisan,
    Og var til stede da han overclockede maskinen.


    Har lige sat min pc til her for 1 time siden og gået igang med at dl 3dmark 06.
    Derefter går jeg igang med at se hvad jeg kan presse ud af min.


    Mine speccs er;
    Q6600 g0
    Scythe Ninja rev. b
    Gigabyte x38-dq6
    Corsair xms2 5-5-5-12
    Gainward 8800GTS 640mb


    Fik 12xxx med min gamle q6600 b3 og p35-ds4 (ikke overclocket)


    Nu må vi se hvor meget bedre dette er :)

    Intel q6600 2.4 @ 3.8 (stable)
    Gigabyte X38 DQ6
    2 GB corsair xms2 Pc 6400
    Gainward 8800 GTS 640 mb

    Rettet en gang, sidst af Kimk ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Giraffen
    Det er lidt svært at se noget på billedet. Men ellers spændende setup :D


    Det er det da ikke...


    Men altså udemærket, men vil gerne se noget max. FSB clock... :D

  • Problemet er bare at jeg ikke er helt vild til det oc, jeg prøver bare lidt frem og tilbage, og hvis det går godt så går det godt :clap:

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Giraffen
    Det er lidt svært at se noget på billedet. Men ellers spændende setup :D


    bare tryk på billedet :finger:

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Artisan
    Problemet er bare at jeg ikke er helt vild til det oc, jeg prøver bare lidt frem og tilbage, og hvis det går godt så går det godt :clap:


    hehe :D


    Hvad var din CPU score i 06 etc.?

  • Artisan stinker til OC ! Kan presse min op på 3987 mhz hvor den kan gennemføre 3dmark 06, men skal sætte den nedat køre 3870 hvis den skal være stabil. Lidt pics af mit oc.

    Intel q6600 2.4 @ 3.8 (stable)
    Gigabyte X38 DQ6
    2 GB corsair xms2 Pc 6400
    Gainward 8800 GTS 640 mb

  • Jeg kan også pressse min til 3.9 men tror ikke på at du kan kører en 3dmark, så crasher den.
    jeg havde den også oppe på 4.01 men jeg kunne ikke komme ind i windows. Dog tror jeg der er noget galt med dednne cpu. Det er ligesom den slår en core fra på et tidspunkt når man oc'er. Det prøvede jeg i torsdags :crazyeyes: Der havde jeg kun 3 kerner :razz:

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

    Rettet en gang, sidst af Artisan ().

  • jeg kan godt kører gennem 3dmark med 3987 men efter full load i orthos gennem 20 minutter crasher den

    Intel q6600 2.4 @ 3.8 (stable)
    Gigabyte X38 DQ6
    2 GB corsair xms2 Pc 6400
    Gainward 8800 GTS 640 mb

  • klart du kan lille kim mmmmm somom. SS som beviser ellers er det løgen og latin :T

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • hvis der er nogle som vil havde lidt hjælp,med oc med Q6600 bor jeg ved Viborg.
    men jeg har ikke ret meget tid,her de næste par dage ;)
    skal sætte en Pc op for en anden.

  • Du kan da komme ud til midtdata og Oc pc'er med mig og kimk :T

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

    Rettet en gang, sidst af Artisan ().