Musik smag

• ÅÅÅ ja når jeg står op, lader jeg som regle bare radioen kører på en eller anden kanal, kan ikke rigtigt hører hvad det er alligevel, man skal jo lige vågne, når jeg er begyndt at kunne ane hvad der sker foran mig, så sætter jeg mig gerne i sofaen foran husalteret og sætter noget Bach, eller Chopin eller andet Klassisk på, det er dejligt at sidde i fred og lytter til, smuk smuk musik i skulle prøve det, nå men når jeg så har været i bad og fået noget tøj på sidder jeg som reglen op foran PC, og begynder at gøre klar til dagens arbejde, her er musik smagen alt afhænig af hvor stresset jeg er af alt det arbejde der venter mig, så her kan der både komme Slipknot, System Of a Down, Metallica eller bare noget Sting, U2, Klassisk hører jeg ikke på PC, det lyder sgu ikke godt, MEN inden jeg skal til at på arbejde, sætter jeg næsten altid noget HEAVY på husalteret og fyr til volumen, bare for sådan at komme i stødet, når arbejdsdagen er omme og jeg atter er hjemme igen, bliver det til klassisk musik, på anlæget, det er sådan mere eller mindre en normal hverdag for mig....

:)

Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

Originally posted by Bauner

Damn, der tabte du mig fuldstændig. Kender ikke et eneste af de bands eller hvad det er.
    Føler mig igen som et oldtidsfund.... :O

Bare rolig ;) - jeg troede det var en el. anden parfume ;)

Originally posted by Bauner

Damn, der tabte du mig fuldstændig. Kender ikke et eneste af de bands eller hvad det er.
    Føler mig igen som et oldtidsfund.... :O

Der er skam heller ikke mange på min alder der kender disse bands og flere af grupperne har rod i slutfirserne og midthalvfemserne, så helt nyt er det jo heller ikke ;)

Bare rolig - jeg troede det var en el. anden parfume

Baahhh :P:))

Originally posted by kimsdipchips
    MARILYN MANSON marilyn manson MAIRLYN MANSON

Him
    Nightwish
    Rammstein

GENIAL musiksmag! HIM og Nightwish er helt sikkert noget af det fedeste der findes :D

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Originally posted by engel

GENIAL musiksmag! HIM og Nightwish er helt sikkert noget af det fedeste der findes :D

HIM ja.. men ikke nightwish ;)

Originally posted by Torque

Jo, også Nightwish :D Det spiller da max, og giver iøvrigt også Evanescence totalt baghjul. :D

hehe... kan kun lide en sang med evanescence hehe... er mere til heavy ;)

Originally posted by OriGiN

hehe... kan kun lide en sang med evanescence hehe... er mere til heavy ;)

Samme her. Men ofte bliver de to bands sammenlignet med hinanden. Nightwish er dog noget hårdere.

Originally posted by Torque
    Samme her. Men ofte bliver de to bands sammenlignet med hinanden. Nightwish er dog noget hårdere.

Absolut. Og Nightwish er heller ikke så meget kommercielt (læs; MTV-band) som Evanescence. ;)

• Hører mest : Creed , Linkin Park , Alien Ant Farm og andre i den stil .

Men Slowhand himself (Eric Clapton) kan da godt snige sig ind sammen med noget Ben E. King etc..

• Nogen der har hørt det nye album fra Limp Bizkit? Det er lige til at lukke op og skide i. :rolleyes: