• Problemet med blaster er at en eller anden spade fik fat i wormen og genudgav den i en "bedre" udgave, hvor man ikke kan se noget i processliste osv.

Min bror fik den på hans maskine da han flyttede på kollegie - og selvom Nortons removal tool sagde maskinen var clean kom den alligevel.

Man SKAL bare have den update fra M$ :evil:

Originally posted by Aerial
    Problemet med blaster er at en eller anden spade fik fat i wormen og genudgav den i en "bedre" udgave, hvor man ikke kan se noget i processliste osv.

Min bror fik den på hans maskine da han flyttede på kollegie - og selvom Nortons removal tool sagde maskinen var clean kom den alligevel.

Man SKAL bare have den update fra M$ :evil:

det er bare lidt svært hvis man lige har formateret og ikke kan nå at updatere inden den lukker ens comp ;(X( men nu prøver jeg at formatere igen :rolleyes:

Originally posted by sJQLUND
    Jeg har selv haft den du har der..

Det er ikke den originale blaster.. jeg kørte også fixblast..

Tror det er en ny version, der er endnu værere..
    For at få den væk skal man skrive shutdown -a i kør.. men efter jeg havde gjort det kunne jeg ikk gå ind på MS update !! Blev ret pissed efterhånden.. men jeg fik den da væk til sidst..

det virkede sq :D:D tak for det ;) men hvordan fik du ms update til at virke igen??

tak igen

• Det er 100% en blaster det der.... men gør som jeg... lav en disk med ZoneAlarm Trial Version som kan hentes her..

http://www.zonelabs.com/store/…rial.jsp?lid=pdb_zaptrial

Og instaler din PC uden den har forbindelse til Internettet... når den så starter for første gang instalere du ZoneAlarm og så smider du den på nettet... ZA vil nu plokere så du ikke får denne orm... men i samme øje plik du slukker ZA vil du få den... så opdater Blaster Fix med det samme...

Så er problemet løst... det er faktisk så simpelt som "instaler ikke din PC imens den har forbindelse til nettet"

Fed7haS

• jeg har fået det til at virke ellers tak ;):P