Hvor stort er jeres TV?

  • Quote

    Originally posted by gINCAKe


    når du har whitescreen, kan du næppe være sortseer


    sorry kunne ikke lade være :D


    He he ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Det lykkedes for dig... he he ;)


    29" B&O MX6000. Pi... dyrt og kan ikke ret meget :]


    Men et fedt tv.
    Har selv haft Avant 32".
    Men ville have et større og den nye Beovision 5 opfyldte ikke mine krav og den var fucking stor da den stod i min stue , så retur og fik så Philips 36" i stedet for.



    The_Unforgiven

  • Quote

    Originally posted by The_Unforgiven


    Men et fedt tv.
    Har selv haft Avant 32".
    Men ville have et større og den nye Beovision 5 opfyldte ikke mine krav og den var fucking stor da den stod i min stue , så retur og fik så Philips 36" i stedet for.
    The_Unforgiven


    Ja, det er flot og billede + lyd er kanon.
    Købte først den et nr. mindre (var vidst MS 6000?), men den havde en irriterende højfrekvent hyletone.
    Den måtte de hente igen dagen efter.
    Jeg så et 48" plasma TV i AZ for et par måneder siden. Var sat ned til 25K. Er jo næsten som at hænge et billede op på væggen, men jeg synes ikke billedkvaliteten var helt 100.

  • Quote

    Der mangler 36".
    Har selv Philips 36" 9767



    har samme phillips tv, dejligt fjernsyn

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Jeg købte mit 28" for en ca. 3 år siden og er yderst tilfreds. Det er et Nokia. Købt hos Elgiganten og dengang jeg bestilte det, snakkede jeg med en gut i butikken og han fortalte mig at hvis jeg så meget sport, så var det nok med den billigere version (dvs. ikke 100hz) Okay jeg bestilte så det som han sagde og betalte de ca. 5.000 kr. det kostede og gik så til Vareudleveringen. Her fik jeg så den store kasse udleveret og kørte hjem med "kassen" og pakkede det nye "gudealter" ud ;) Tændte for skidtet og blev rimelig overrasket. For sikke dog et flot billede og tekst-tv var bare super. Det viste sig at jeg havde fået udleveret en model som var betydelig bedre en den jeg havde betalt for. Ved senere efterforksning viste det sig, at jeg havde fået det bedste Nokia som var i Danmark på det tidspunkt. Det kostede dengang 8.600 kr. - sååhh - det var vist et godt køb. Jeg ringede ihf. ikke og brokkede mig og da de skrev til mig, om jeg vílle lave en ekstra forsikring, så takkede jeg pænt nej ;)8)

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Ja, det er flot og billede + lyd er kanon.
    Købte først den et nr. mindre (var vidst MS 6000?), men den havde en irriterende højfrekvent hyletone.
    Den måtte de hente igen dagen efter.
    Jeg så et 48" plasma TV i AZ for et par måneder siden. Var sat ned til 25K. Er jo næsten som at hænge et billede op på væggen, men jeg synes ikke billedkvaliteten var helt 100.


    Du skal have Philips 42" , mener det hedder noget med 99?? og er med pixelplus.
    Det er kanontbilled.
    men kan ikke lide at man skal have den tuner box stående , pissetræls de ikke kan lave den indbygget og så tv 13 cm tyk i stedet for 9 cm.



    The_Unforgiven

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Et ganske almindeligt 28" fjernsyn med 4 højtalere. Flimmerkassen er tilsluttet afspillerne og mit 1200w SS-anlæg.


    Puha Grill - det er jo næsten pinligt for dig at have sådan et fjernsyn til det monsteranlæg :D *G*

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Et ganske almindeligt 28" fjernsyn med 4 højtalere. Flimmerkassen er tilsluttet afspillerne og mit 1200w SS-anlæg.


    bor du ikk i kbh.. hva kan du så bruge sådan et monster anlæg til.. du får jo bare en masse klager fra naboerne..

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Puha Grill - det er jo næsten pinligt for dig at have sådan et fjernsyn til det monsteranlæg :D *G*


    Tja, jeg er nu glad nok for mit TV i den forstand at det virker som det skal. Ingen tvivl om at et TV til 20000 kr er bedre end mit, men med mit forbrug, så er et ganske almindeligt TV i den størelse fint. Jeg HADER widescreen-TV´s. Så hvis jeg skulle have et nyt TV en dag, så bliver det ihvertfald ikke sådan et.


    Mit TV har holdt ca. 10 år, så det er ved at blive gammelt, men billedet er stadig godt og farverne fejler ikke det mindste, så indtil det brænder sammen vil det blive brugt. Det kostede 3500 kr dengang jeg købte det da jeg var ca. 14 år, så det er vist pengene værd. *G* :))

  • Quote

    Originally posted by niszen


    bor du ikk i kbh.. hva kan du så bruge sådan et monster anlæg til.. du får jo bare en masse klager fra naboerne..


    Glostrup, men joh, det er vel også København for dem der kommer der ude fra hvor kragerne har madpakke med og køerne har nummerplader... :))


    Glostup ligger ca. 15 min fra KBH Centrum med S-toget, så centrum ville jeg ikke just kalde det... *G*.... Men jeg bor 2 min fra mit arbejde, så bliver sgu nok boende i området indtil jeg har penge til en dut for jeg hader og køre langt i tog / bus... :]


    Men for at svare på dit spørgsmål så får jeg ikke klager fra mine naboer. Jeg spiller sjældent MEGET højt. Det sker somregl kun når mine naboer spiller højt. Så overgår jeg lige dem for at fortælle dem at de godt kan skruge ned. Det er lettere end at gå ind til dem og bede dem om det.. :))


    Men jeg ville nu ikke bytte mit anlæg væk. Det giver en god lyd over hele scalaen og er ikke til at vriste en forvringet lyd ud af det før man får tinitus. Det giver en fed oplevelse ved "normal" styrke. Navnlig pga. det er SS og der er tilsluttet 2 subwoofere til systemet der giver lidt extra når man ser film. Det er dog kun den ene der er en dual / aktiv, men det er også fint. Den anden er der bare for at give lidt extra dybde.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Tja, jeg er nu glad nok for mit TV i den forstand at det virker som det skal. Ingen tvivl om at et TV til 20000 kr er bedre end mit, men med mit forbrug, så er et ganske almindeligt TV i den størelse fint. Jeg HADER widescreen-TV´s. Så hvis jeg skulle have et nyt TV en dag, så bliver det ihvertfald ikke sådan et.


    Mit TV har holdt ca. 10 år, så det er ved at blive gammelt, men billedet er stadig godt og farverne fejler ikke det mindste, så indtil det brænder sammen vil det blive brugt. Det kostede 3500 kr dengang jeg købte det da jeg var ca. 14 år, så det er vist pengene værd. *G* :))


    Fatter ik du hader widescreen, da det næsten er et must til dvd. Man får jo en hel del mere billede :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by scully
    Fatter ik du hader widescreen, da det næsten er et must til dvd. Man får jo en hel del mere billede :rolleyes:


    He he... Ja, det får man.... Men efter min mening så er oplevelsen ikke så god under alle omstændigheder.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    He he... Ja, det får man.... Men efter min mening så er oplevelsen ikke så god under alle omstændigheder.


    Man kan jo altid se 4:3 når man ser "almindeligt" tv, godt nok med sorte kanter, men det vender man sig nu hurtigt til :)

  • Quote

    Originally posted by scully
    Man kan jo altid se 4:3 når man ser "almindeligt" tv, godt nok med sorte kanter, men det vender man sig nu hurtigt til :)


    He he... Det er jo det.. ;)


    Hvis jeg skal have et nyt TV, så skal det være fuld 4:3 ligesom det jeg har nu. Gider ikke at have et lille billede eller skulle forstørre det. Det er nok bare mig, men jeg syntes det sutter røv. :)) Vil hellere have mit eget TV. Nok derfor jeg ikke har skiftet det ud. ;)


    ... og nu er lyden langt vigtigere for mig end billedet så længe billedet ikke fejler noget. Men med lyden er sagen en helt anden. Det kræver langt mere for at give en ordenlig oplevelse, så det er der jeg har lagt min energi da den er langt bedre brugt der efter min mening. ;)