Quoteså kan du lære det
Jahh det må være min straf her i livet
Quoteså kan du lære det
Jahh det må være min straf her i livet
Phillips 28" widescreen og BeoVision3 32"
QuoteOriginally posted by Soltani
Phillips 28" widescreen og BeoVision3 32"
Tæller du dine forældres TV med ?... Du bor "hjemme" ikke ?
QuoteOriginally posted by GrillRotten
Tæller du dine forældres TV med ?... Du bor "hjemme" ikke ?
Hehe, du fik mig
QuoteOriginally posted by Soltani
Hehe, du fik mig
Mente også nok... .... Men det er da ikke et så ringe TV dine forældre har.... Mine havde også engang et B&O..... Ikke fordi jeg ville eje lortet, men pæne er de da hvis man har et hjem der passer til. Kunne dog aldrig finde på at købe et.
Mente også nok...
.... Men det er da ikke et så ringe TV dine forældre har.... Mine havde også engang et B&O..... Ikke fordi jeg ville eje lortet, men pæne er de da hvis man har et hjem der passer til. Kunne dog aldrig finde på at købe et.
Du mener du ikke har råd til det?????????
The_Unforgiven
QuoteOriginally posted by The_Unforgiven
The_Unforgiven
Næ, jeg syntes at B & O er spild af penge. Gider ikke betale for et "design"..... Jeg køber heller ikke DELL computere eller MAC.... *G*
28" 4:3 Phillips
Philips 28" - Aner ikke hvad det er for et, men det er ihvertfald dejligt! Nu hvor jeg er kommet på IT-college, er der flyttet en masse tv kanaler ind incl. Playboy
Næ, jeg syntes at B & O er spild af penge. Gider ikke betale for et "design"..... Jeg køber heller ikke DELL computere eller MAC.... *G*
Næh rigtigt spild af penge er det skidt mine gamle har købt.
De har købt det her Grundig Fine Arts til 32.000,- (på tilbud og uden højtalere)
og det står sg* ikke engang bedre end mit Sony FX65
[Blocked Image: http://tjein.homepage.dk/fa_vision.jpg]
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Aerial
Næh rigtigt spild af penge er det skidt mine gamle har købt.
De har købt det her Grundig Fine Arts til 32.000,- (på tilbud og uden højtalere)
og det står sg* ikke engang bedre end mit Sony FX65
[Blocked Image: http://tjein.homepage.dk/fa_vision.jpg]
Én af mine kammerater købet et Grundig 32W WS engang, som ligner den der på en prik - jeg dog ikke sikker på, at det er samme model. Købte det for 17K. Nok det bedste billede jeg har set længe. Men okay, det kan selvfølgelig være, at det er blevet ringere siden da.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by The_Unforgiven
The_Unforgiven
Jeg må hænge på Grill her. B&O er skam fint nok, men absolut ikke pengene værd. Det ser godt ud, bevares. Men til de penge et B&O tv koster, ville jeg nok snuppe et tv af andet mærke, og få noget der er både større og har bedre billede. Jesus christ, man kan jo få fyldt hele stuen op med tv, anlæg og højttalere, for det et B&O fjernsyn koster.
QuoteOriginally posted by Torque
Én af mine kammerater købet et Grundig 32W WS engang, som ligner den der på en prik - jeg dog ikke sikker på, at det er samme model. Købte det for 17K. Nok det bedste billede jeg har set længe. Men okay, det kan selvfølgelig være, at det er blevet ringere siden da.
Satte mit tv op lige ved siden af de gamles og synes faktisk ikke der var de der 15.000 kroners forskel
Havde jeg penge til at smide over 30K efter et fjernsyn tror jeg nok jeg ville have noget der er større en 32"
QuoteOriginally posted by The_Unforgiven
Der mangler 36".
Har selv Philips 36" 9767
The_Unforgiven
tja jeg vil give unforgiven ret, jeg har et fjernsyn magen til, dejligt tv godt billede og noenlunde størrelse selvom jeg nu godt kunne tænke mig noet størrere, ku godt bruge en projektor som bare ved siden af, men pengepungen tillader d sq ikk
QuoteOriginally posted by Aerial
Satte mit tv op lige ved siden af de gamles og synes faktisk ikke der var de der 15.000 kroners forskel
Havde jeg penge til at smide over 30K efter et fjernsyn tror jeg nok jeg ville have noget der er større en 32"
Helt enig. Synes generelt at 30K for totalt hul i hovedet for et tv. Enten skulle jeg sidde klistret foran tv-avisen 24/7 (Ja, CNN ) eller se film konstant. Ellers er det jo ikke andet end blær. Og helt ærligt, det er jo bare et tv... 30K skulle da gå til en fed oplevelse, eller noget. En MC, for eksempel
Det er da til at føle på
Helt enig. Synes generelt at 30K for totalt hul i hovedet for et tv. Enten skulle jeg sidde klistret foran tv-avisen 24/7 (Ja, CNN) eller se film konstant. Ellers er det jo ikke andet end blær. Og helt ærligt, det er jo bare et tv... 30K skulle da gå til en fed oplevelse, eller noget. En MC, for eksempel
Det er da til at føle på
Ja hvis man havde 30 og de absolut skulle brændes af med det samme, vil jeg da gerne have fat i den kæmpe skærm de har hængende på væggen inde i computer butikken på falconer alle - uhmmmm
Ellers kunne man fordele det med 10K til TV og 20K til opgraderinger / udvidelser af compen *G*
Jeg har bare et ældre 26" Schneider, og det virker fint nok, da jeg ikke ser ret meget tv..
28" Panasonic og et 28" Hitachi widescreen.
Jeg har en kammarat der har købt den der 42" plasma fladskærm på tilbud i A-Z til 26K oh jeg må indrømme at det ville jeg sku ikk give penge for, godt nok er det et fedt stort billed, men det har en eller anden irreterende transistor eller noget i den retning der laver en træls summen hele tiden.
Helt enig. Synes generelt at 30K for totalt hul i hovedet for et tv. Enten skulle jeg sidde klistret foran tv-avisen 24/7 (Ja, CNN
) eller se film konstant. Ellers er det jo ikke andet end blær. Og helt ærligt, det er jo bare et tv... 30K skulle da gå til en fed oplevelse, eller noget. En MC, for eksempel
Det er da til at føle på
Har jeg , mc altså.
Men jeg vil når jeg endelig ser film se det på et ordentligt tv.
Ikke et eller andet Bilka tv.
Og man skal da være noget tosset for at betale det som forhandleren forlanger, gør jeg IKKE.
Og Grundig vil jeg aldrig købe , de er gået konkurs , og har set et sådan , et ringe billed , kender ikke det som er postet før , men ser rigtig lækkert ud.
Ligner B&O , he he.
The_Unforgiven