Mercedes 190 vs BMW 320 E30 ?

• Signal,
    BMW: Smartass "perker" bil (sorry, men kunne ikke komme på et andet udtryk)
    Mercedes: Gammelfar der er ivrig lystfisker og generelt kedelig bil

Selv ville jeg nok vælge en BMW af de to grundet udseende, men ville hellere ha en audi eller WW hvis jeg skulle ha en tysk bil.. Eller en BMW Z-klasse :p

Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

Oprindeligt indlæg af teko
    Signal,
    BMW: Smartass "perker" bil (sorry, men kunne ikke komme på et andet udtryk)
    Mercedes: Gammelfar der er ivrig lystfisker og generelt kedelig bil

Selv ville jeg nok vælge en BMW af de to grundet udseende, men ville hellere ha en audi eller WW hvis jeg skulle ha en tysk bil.. Eller en BMW Z-klasse :p

jeg har kigget lid på audi også.. men det skulle være en fed audi 80 eller 100 så...
    men der er bare ikke så mange som har stylet dem og som sælger dem... og hvis jeg skulle ha en WV'er skulle det være en Colardo... men der er heller ikke rigtig nogle..

syntes da det er sjovt som mange syntes Mercedes er en gammelmands bil hehe... syntes jeg nu ikke...
    Men det med BMW har jeg samme synspunkt som dig, :P

• 1) forsikring i din mors navn = IDIOT!

Hvorfor moin vi andre skal betale nathuen af Jylland for bilforsikringer, det er fordi der er folk som dig der svindler med forsikringen!

2) Både E30 og den 190'er du har kig på udsender nogle helt bestemte signaler når der sidder en ung fyr bag rattet, men det går jeg udfra du allerede har overvejet.. BMW'er relativt dyre i stumper, og mercedes er billige, men begge er nogle gennemkneppede trætte baljer..

• Kald mig bare gammelfar, men er nu mest til Mercedes fremfor BMW, men alpha omega er nu nok en Audi.

Men udfra de argumenter folk har smidt her i tråden, så ville jeg nok kigge efter helt andre biler.

Ellers synes jeg nu også, at det er noget svineri at lade bilen stå i mors navn. Kan ikke snuppe folk, som mener de skal svindle på den måde. Hvorfor mon det koster så meget?

Anyhow, synes bestemt du burde kigge på diesel, selvom det måske ikke længere er så meget billigere end benzin, men mig bekendt, så trække de væsentlig flere km'er på literen.

• Lidt offtopic.

Undskyld mig, men det fortæller lige så meget om forældrene at de går med til den slags.

PS: Der er ikke noget galt med en Fiat |Henrik| :P

Oprindeligt indlæg af Angelus
    sq da utroligt så ondt folk kan ha i deres røv...

Ang forsikringen: Så er det jo svindel at lade din bil står i mors navn. Kort sagt pisse ulovligt. Mere er der vel ikke i det.

Ang bil valg: Så er jeg sku ikke så meget for nogle af de 2 modeller som du nævner. Så heller give lidt mere og få en BMW E36.

Eller måske overveje en helt anden bil. Personligt ville jeg heller kigge lidt nærmere på mx3 eller celica. Men der er smag jo så forskelligt.

Oprindeligt indlæg af Angelus
    sq da utroligt så ondt folk kan ha i deres røv...

Det minder mig om engang, hvor jeg hørte et program i radioen omkring forsikringssvindel.

Mange mente det var helt fint at lave svinden, for det var jo så dyrt med en forsikring.

Ringer en pære oppe i dit hoved ?

Beklager, men du må tage de slag du får, som TheOriginalTB så fint skriver.

• jeg vinder ikke noget ved det...

der er forskeld på at ha den i min mors navn, og jeg står osm bruger, og ha den i hendes navn og jeg bare bruger den...

Da jeg da OGSÅ er dækket af forsikringen...

så tør nu røven folkens. og jeg har bedt om en gang at holde til Topic, og hvis i ikke vil det, så PM mig med jeres klager!

det kommer jo ikke til at tag skade på jer, at jeg gør det her, her, og det er ikke ulovligt når jeg står som bruger af bilen!

• Hvis du spørger mig så vil jeg nok sige til dig at ingen af de to vogne er noget specielt tilbud. Skulle jeg vælge kun mellem de to så vil jeg tage Mercen pga. fyrens alder og ting han ha gjort ved bilen ( og det er på trods af at jeg elsker BMW og selv ejer en E34 3.5 ). Bimsen er kørt af en 21årig som sælger den fordi at han skal have en "sjovere" bil. Oversat til dansk den ha fået tæsk nok og kan snart ikke mere derfor skal lortet afsættes så vi kan tæve en ny vogn halvihjel and so on.
    Det der dog undrer mig MEGET er km tal på denne Mercer 150000 er sq ikke meget på 20 år.
    Alt i alt vil jeg sige at der er mange ting der "galt" med de to vogne. Hvis jeg va dig ville jeg smutte forbi en lad os ta f.eks. Nissan forhandler, kig på en nyere Almera, forhør dig om muligheder for installation af en lille "hårtørrer" og så ha du sq en lækker lynhurtig vogn som ikke er blevet tævet ihjel af unge mennesker som ikke altid tænker rationelt bag rattet ;).

Rafal Pyszko

ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

MSI 1080Ti Armor OC ed

12 gb Kingston Hyper X

Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

28" Samsung U28D590D

CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

• jeg er også begyndt at kigge lidt på nogle andre biler også nu :)

har kigget lidt på nogle Cedica'er, nogle colarrdo (fed bil, men igen, lidt dyr) og så ville jeg gerne ha haft en Civic coupe eller crx, ellers kigger jeg lidt på det hele hehe... det skal bare være stylet... for har ikke tid til det selv

• Ja, men bare husk at forsikringen udregnes efter den der har den laveste ancinnitet (bruger eller ejer) - så dit "smarte" nummer vil give dig præcis sammme forsikringspræmie som hvis du var ejer.

Og vi kommer ikke til at tage skade - nårh nej for det er jo dejligt billigt at forsikre en bil når man er ung..

At du mener at vi skal "tørre røven" fordi vi ikke klapper i vores små hænder over at du er så "voksen" at du mener det er i orden at bedrage - ja det siger vel i bund og grund alt om dig som person..

• nej det jeg mener er at du skal tag en kiks.. og meld mig... så kan du kommer over det... Plase!

Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB
    Ja, men bare husk at forsikringen udregnes efter den der har den laveste ancinnitet (bruger eller ejer) - så dit "smarte" nummer vil give dig præcis sammme forsikringspræmie som hvis du var ejer.

Og vi kommer ikke til at tage skade - nårh nej for det er jo dejligt billigt at forsikre en bil når man er ung..

At du mener at vi skal "tørre røven" fordi vi ikke klapper i vores små hænder over at du er så "voksen" at du mener det er i orden at bedrage - ja det siger vel i bund og grund alt om dig som person..

Kors for en gang vås. Tal for din egen lille verden :boxed:

Men ja, det kan godt være rimelig billigt at forsikre en bil når man er ung 8)