http://ekstrabladet.dk/vrangen/article339714.ece
Vor herre bevares

Supermand set af landsbyboere
-
-
Det må være Christopher Reeve der er genopstået, og derefter opfaret til himmels.
Og forresten: Din signatur er for stor!
-
Oprindeligt indlæg af Mikkel
Det må være Christopher Reeve der er genopstået, og derefter opfaret til himmels.Og forresten: Din signatur er for stor!
Troede godt man måtte have tekst stående. Det laver automatisk linjeskift, ved lave skærmopløsninger. Men jeg skal nok lige rette det. -
Oprindeligt indlæg af Shiver
Troede godt man måtte have tekst stående. Det laver automatisk linjeskift, ved lave skærmopløsninger. Men jeg skal nok lige rette det.Det ved jeg godt, men det er for at gøre reglerne enkle.
Btw. tak for det.
-
Haha næsten lige så sjovt som "ufo" skecthen fra Tak for i aften:)
-
Oprindeligt indlæg af sunshine2003
Haha næsten lige så sjovt som "ufo" skecthen fra Tak for i aften:)Haha ja...
"Jeg så den med begge mine øjne der sidder lige der!"
Men det er da virkelig dejligt supermand er tilbage så skal vi ikke frygte noget
-
Ekstra Bladet har bare altid de mest mærkelige artikler
-
Oprindeligt indlæg af TheSnake
Ekstra Bladet har bare altid de mest mærkelige artiklerSå læs den om hende svenskeren der ørlede på live tv
-
Oprindeligt indlæg af SeePee
Så læs den om hende svenskeren der ørlede på live tv
Det ser satme vildt ud.... ingen forvarsel og så står der bare en stråle ud af kæften på hende
-
haha griner men damn hun klare det godt bagefter..
-
Hold da kæft
-
omg
SUPERMAND! jeg må til rumænien!
-
Nogen gange kan det sgu betale sig at se de lorte programmer
-
Så linker man!!!!
-
haha, den så jeg godt
det er det der skod program som på TV-4 hvor man skal gætte et ord eller sådan noget, hvor man kan ringe ind, så er der en der ringer og svarer, og så ser man bare den stråle komme fra hende værten
Har ikke noget link desværre til Huba_99 da jeg fik den vist af en klassekammerat -
-
Hm, er jeg den eneste som syntes at det er pusigt at det land som har set superman er nabo-landet til det land som fandt kryptonit tidligere på året ? ... Hmm, der er noget skummelt ved der
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Hm, er jeg den eneste som syntes at det er pusigt at det land som har set superman er nabo-landet til det land som fandt kryptonit tidligere på året ? ... Hmm, der er noget skummelt ved derhahaha... så kom konspirationsteoretikeren lige op i dig
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Hm, er jeg den eneste som syntes at det er pusigt at det land som har set superman er nabo-landet til det land som fandt kryptonit tidligere på året ? ... Hmm, der er noget skummelt ved derSå det du siger er, at alle indicier peger på at supermand simpelthen må være Sigøjner fra Balkanhalvøen ? Interessant...
-
Oprindeligt indlæg af Mikkel
Så det du siger er, at alle indicier peger på at supermand simpelthen må være Sigøjner fra Balkanhalvøen ? Interessant...
haha