Hejsa....
er der nogen der ved om det stadig er muligt at købe de der bånd med en ledning i, som man kan sætte i sin mp3 afspiller og på den måde afspille sin mp3 over en bilradio der kun tar bånd??
Hejsa....
er der nogen der ved om det stadig er muligt at købe de der bånd med en ledning i, som man kan sætte i sin mp3 afspiller og på den måde afspille sin mp3 over en bilradio der kun tar bånd??
Perfekt!!!!!
Det er nemlig en firmabil jeg har så gider ikke bruge penge på en ny radio til den
hehe Okay og det der kan du bare sælge eller tage med til en anden bil
haha hvor gejl hvordan virker sådan et ? skal man så vende båndet om når man vil skifte sang eller :P? og hva sker der når filmen på båndet er kørt hele vejen til den ene side ?
QuoteOprindeligt indlæg af Dj revaX
haha hvor gejlhvordan virker sådan et ? skal man så vende båndet om når man vil skifte sang eller :P? og hva sker der når filmen på båndet er kørt hele vejen til den ene side ?
![]()
Hehe..
Mener der et hovede istedet for det norlmale bånd. Så det skal ikke vendes eller noget
Er det så ikke næsten nemmere og købe en HU ved thansen til 3-400 der kan tage mp-3 og cd ?
puha, 3-400 lyder dyrt når et bånd kan klare tricket for 100.... en hund sparet er en hund tjent
HU?
QuoteOprindeligt indlæg af tunfisk
HU?
Går ud fra at han mener Head Unit.
Mit største problem ved T Hansen ting i den prisklasse er at de er rigtigt meget *bling* *bling* - og det gider jeg simpelt hen ikke at se på!
Det er s** svært at finde en CD/radio til rimeligt billig penge som ikke ligner lort!
/ask
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af jacobask
Går ud fra at han mener Head Unit.
Mit største problem ved T Hansen ting i den prisklasse er at de er rigtigt meget *bling* *bling* - og det gider jeg simpelt hen ikke at se på!
Det er s** svært at finde en CD/radio til rimeligt billig penge som ikke ligner lort!
/ask
De har en til 3xx det bare et blåt display der viser cd nummer/navn. ikke noget ander, eller jo man kan sagtens få noget til at danse på displayet men det skal man jo slå til så
Købte min til 200kr, og brugte den til mit anlæg på Roskilde. Den virkede super godt!! Kører over FM Radio.
Der var minijack i den, så alt kunne stortset sættes til.
Så køb du bare én! det knald godt.
( også kan man også drille sine venner der hører P3 .. :p )
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Raller
Købte min til 200kr, og brugte den til mit anlæg på Roskilde. Den virkede super godt!! Kører over FM Radio.
Der var minijack i den, så alt kunne stortset sættes til.
Så køb du bare én! det knald godt.
( også kan man også drille sine venner der hører P3 .. :p )
Linik?