• Hey

Ville bare lige høre om der er nogle addon's som henvender sig til de forskellige classes?

Eller hvilke add ons i mener er værd at spille med.

Selv bruger jeg stortset kun titan panel.

• jeg kan ikke undvære

"Mybank" - Banken er èn stor kasse

"Auctioneer" hjælper meget ved prissætning osv.

"Ctmail" kan sende flere posts ad gangen og åbne alle modtagne med et enkelt klik.

"Outfitter" skifter automatisk gear til lejligheden, Fx sætter den automatisk ridingcrop på når man mounter osv.

prøv at søge på wowui på google så får du et link til en masse gode mods med beskrivelser

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

• decursive - uundværligt for palas, priests, mages og alle der kan decurse noget.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• de uundværlige addons imo er mybank, og all in one inventory
    ellers har jeg bare nogle ui addons, gatherer som er meget smart, og et addon til at skifte sets ved et enkelt tryk på en knap :D

• jeg glemte altså lige "metamap" det er uundværligt, man kan sætte alle mulige punkter på mappet og så har den funktionen "show unexplored" det er sgu lidt rart når man er ved at lvl en alt op og ikke lige kan huske hvor den og den ting lige er.. PLING så kan man se det hele, og så har den også maps over instances

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu