Hey
Ville bare lige høre om der er nogle addon's som henvender sig til de forskellige classes?
Eller hvilke add ons i mener er værd at spille med.
Selv bruger jeg stortset kun titan panel.
Hey
Ville bare lige høre om der er nogle addon's som henvender sig til de forskellige classes?
Eller hvilke add ons i mener er værd at spille med.
Selv bruger jeg stortset kun titan panel.
jeg kan ikke undvære
"Mybank" - Banken er èn stor kasse
"Auctioneer" hjælper meget ved prissætning osv.
"Ctmail" kan sende flere posts ad gangen og åbne alle modtagne med et enkelt klik.
"Outfitter" skifter automatisk gear til lejligheden, Fx sætter den automatisk ridingcrop på når man mounter osv.
prøv at søge på wowui på google så får du et link til en masse gode mods med beskrivelser
decursive - uundværligt for palas, priests, mages og alle der kan decurse noget.
de uundværlige addons imo er mybank, og all in one inventory
ellers har jeg bare nogle ui addons, gatherer som er meget smart, og et addon til at skifte sets ved et enkelt tryk på en knap
Hvilket add er det der rydder op i ens tasker?
jeg glemte altså lige "metamap" det er uundværligt, man kan sætte alle mulige punkter på mappet og så har den funktionen "show unexplored" det er sgu lidt rart når man er ved at lvl en alt op og ikke lige kan huske hvor den og den ting lige er.. PLING så kan man se det hele, og så har den også maps over instances
AG_Unitframes, Bongos, DBM, AllInOneInventory, Clear Front, eePaneles samt Skinner er bare et par af de addons som jeg syntes er vigtige
Er det ikke et der ordner ens tasker?
Jo og det er, 2 sek... det står i en anden tråd et sted
hmm, kan ikke finde det, men kan huske det var Aerial (undskyld hvis det er stavet forkert) der skrev om det
Mr plow
QuoteOprindeligt indlæg af HuleFanden
Mr plow
Det vil jeg lige prøve når jeg kommer hjem.
hvad gør det addon mr plow ?
QuoteOprindeligt indlæg af Switz
hvad gør det addon mr plow ?
Rydder op i dine bags lyder det til