Hej
Jeg har fået tilbudt en billigt golf 4 1.6 SR
Men ville gerne vide hva SR står for. jeg har ledt på google.. men vi er åbenbart uvenner efter jeg svinede den til
Nogen der kan hjælpe.
Jeg tænker nok mest på hva er der af ekstra udstyr osv.
Hej
Jeg har fået tilbudt en billigt golf 4 1.6 SR
Men ville gerne vide hva SR står for. jeg har ledt på google.. men vi er åbenbart uvenner efter jeg svinede den til
Nogen der kan hjælpe.
Jeg tænker nok mest på hva er der af ekstra udstyr osv.
Et link til den bil ? - For er 99% sikker på at der ikke findes noget der hedder en SR model blandt Golf 4.
Det gjorde der sku alligevel Syntes de fleste virker rimeligt godt udstyret med bla klima, men ved sælger ikke alt dette ?
Prøvet at spørge til råds på http://www.bilgalleri.dk?
EDIT: Hvis du ikke har en bruger kan jeg godt spørge derinde:) I så fald, så skriv li her...
QuoteOprindeligt indlæg af Henrik-
Et link til den bil ? - For er 99% sikker på at der ikke findes noget der hedder en SR model blandt Golf 4.
Det gjorde der sku alligevel
Syntes de fleste virker rimeligt godt udstyret med bla klima, men ved sælger ikke alt dette ?
den er lidt tricky det mine forældres MEGET gode venner som har fået tilbudt denne bil. og jeg skal nok have den under alle omstændigheder.. men kunne bare lige være rart at se hva der er som stardart udstyr i dem
hehe.
og ja der er fart pilot i den så vidt jeg kan se på billederne.
der er intet link til den men som jeg også har undersøgt ved jeg der findes en
Satans Racer Ej, racer er der ikke noget af i sådan en.
Det er såmen bare en ganske alm G4 1,6 ~ 101 HK dog med lidt ektra udstyr hvis jeg husker rigtigt.
QuoteOprindeligt indlæg af |Henrik|
Satans RacerEj, racer er der ikke noget af i sådan en.
Det er såmen bare en ganske alm G4 1,6 ~ 101 HK dog med lidt ektra udstyr hvis jeg husker rigtigt.
ja og det er jo også kun det der er nødvendigt man må jo ikke køre stærkere
hehe
ej men man kan jo lave sjove ting ved sådan en ellers..
QuoteOprindeligt indlæg af Firedog
ja og det er jo også kun det der er nødvendigt
man må jo ikke køre stærkere
hehe
ej men man kan jo lave sjove ting ved sådan en ellers..
Ja det er rigtigt.
Nu ved du jo at jeg sket ikke er tilhænger af tyske biler , men sådan en G4 skulle der være rimelig go komfort i, dog skal de lidt tit på værksted efter min mening, men det er måske bare min da min Primera aldrig fejler noget.
QuoteOprindeligt indlæg af |Henrik|
Ja det er rigtigt.
Nu ved du jo at jeg sket ikke er tilhænger af tyske biler
, men sådan en G4 skulle der være rimelig go komfort i, dog skal de lidt tit på værksted efter min mening, men det er måske bare min da min Primera aldrig fejler noget.
hehe måske nok..
men i hvert fald efter hva jeg hører og har læst så skal de tyske biler ikke så tit på værksted hehe