Photoshop Express

• Hmm måske en nyhed på comon men det sagde de jo allerede tilbage da CS3 udkom :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Havde nu ikke hørt om den før, og det kunne da måske være noget for nogle af folkene her på tweak, når det bliver en realitet.

Men jo jo, comon er ikke kendt for at være den skarpeste kniv i skuffen.

• Lyder da udemærket, men syntes bare ikke der er så mange "alm" mennesker der har behov for det photoshop har, derudover syntes jeg sku man skal holde tungen lige i munden når man starter med at bruge det jeg kunne i hvert fald ikke finde rundt i det. Dog har det ændret sig en del... :D

Oprindeligt indlæg af Svan
    Lyder da udemærket, men syntes bare ikke der er så mange "alm" mennesker der har behov for det photoshop har, derudover syntes jeg sku man skal holde tungen lige i munden når man starter med at bruge det jeg kunne i hvert fald ikke finde rundt i det. Dog har det ændret sig en del... :D

hehe så skulle du prøve at skulle i gang med noget som 3D Studio Max eller Maya :D

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af _WHAT_

hehe så skulle du prøve at skulle i gang med noget som 3D Studio Max eller Maya :D

hehe okay, ved bare at hvis man bare kaster sig ud i CS3 kan man hurtigt blive lost, dog hjælper det en hel del ved at læse sig frem til lidt og hvert og sidst men ikke mindst læse guides/tutorials til at lave specielle ting.

Oprindeligt indlæg af _WHAT_

Puha ja, der er Photoshop vand ved siden af. Har prøvet 3D Studio Max både på kursus og på egen hånd. Kursuset tog vel en lille uge, men man berører ufattelig lidt på den tid.

Oprindeligt indlæg af Svan
    hehe okay, ved bare at hvis man bare kaster sig ud i CS3 kan man hurtigt blive lost, dog hjælper det en hel del ved at læse sig frem til lidt og hvert og sidst men ikke mindst læse guides/tutorials til at lave specielle ting.

Har selv lært meget ved diverse tutorials samt undervisning i Photoshop. Tror jeg skal igang med flere tutorials i Photoshop. Man kan hurtigt lære en masse små ting, som gør livet så meget nemmere i det program.