Har formateret--z-2300?

  • Jeg ahr så lige formateret min computer og alt funker som det skal MEN jeg mangler lige en driver til mine z-2300 højtalere...jeg har prøvet at lede efter den men kan ikke finde den. Har søgt på google men kan ikke finde en side hvor man kan downloade driveren.



    help

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af andersm
    kan godt være man ik skal men så er der noegt andet galt :crazyeyes:


    har aldrig formateret før så ved ik helt hvordan jeg skal få dem til at funke


    når oki, normalt har XP de drivere den ska bruge til bundkortet, men kan være lyd driver du mangler. men det kan du jo se i Enhedshåndtering, hvad der mangler drivere til.

  • dumt spørgsmål...hvor finder man enhedshåndtering?



    og hvad ksla jeg gøre hvis den ikk er deR?


    EDIT: skal lige siges at my bluetooth headset godt vil virke

  • Du Højre klikker på Denne Computer-->Egenskaber så vælg fanbladet Hardware og tryk på knappen Enhedshåndtering. hvis der er noget med et gult skilt med udråbstegn ved så manger der en driver.


    kunne godt lyde som om det er lydkort driver du mangler til dit lydkort og det har ik noget med dine højtailere om at gøre.

  • Der er "?" ved multimedielydkort...


    EDIT: daj eg installerede bundkortdriveren kom der en fejl med et eller andet og jeg trykkede bare fortsæt alligevel eller sådan noget


    skal jeg så bare prøve at installere driver igen eller?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af andersm
    Der er "?" ved multimedielydkort...


    EDIT: daj eg installerede bundkortdriveren kom der en fejl med et eller andet og jeg trykkede bare fortsæt alligevel eller sådan noget


    skal jeg så bare prøve at installere driver igen eller?


    hvilket styresystem køre du med XP el. Vista?


    og hvilket bundkort/chipset har du?