Bogen der kan få en til at holde op med at ryge

Oprindeligt indlæg af Prectar
    det lyder da som en ellers ret fed bog :D

Jups, jeg er stadig røgfri - jeg har ikke savnet at ryge og kunne slet ikke forestille mig at jeg nogensinde fik lyst til en smøg igen.

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

• Jeg var igang med at læse den, men stoppede efter måske 25 sider. Hvorfor ved jeg ikke, men nåede at læse noget om at mange stoppede med at læse fordi tanken om ikke at ryge var for skræmmende...

Jeg må igang igen, måske her i weekenden, måske næste år.

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

Oprindeligt indlæg af Brition
    De burde skrive en bog om, hvordan man fik folk til at læse den. Jeg har givet mine forældre den i julegave og den er stadig ikke blevet åbnet. :crazyeyes:

Fik den selv :D

Jeg hverken tror på det, og har ingen planer om at prøve.. Jeg nyder at ryge 8)

Oprindeligt indlæg af Bonghat

Fik den selv :D

Jeg hverken tror på det, og har ingen planer om at prøve.. Jeg nyder at ryge 8)

Jeg troede også at jeg nød at ryge :ph34r:.. og det tog mig også lang tid før jeg turde åbne bogen, men prøv alligevel, det værste der kan ske er jo at du holder op UDEN abstinenser eller noget som helst.

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    WD Caviar 250 GB Sata II

Oprindeligt indlæg af Fruitloop

Jeg troede også at jeg nød at ryge :ph34r:.. og det tog mig også lang tid før jeg turde åbne bogen, men prøv alligevel, det værste der kan ske er jo at du holder op UDEN abstinenser eller noget som helst.

Kræver man drømmer om at stoppe, og at lysten er der? :)

Kræver man drømmer om at stoppe, og at lysten er der? :)

Kan jo være man får konsekvenserne at vide og indser hvad man gør mod sig selv..

(\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Oprindeligt indlæg af Champen
    Hvad hedder den bog hvor man skal ryge mens man læser den og så har man ikke lyst til flere smøger når man er færdig?

den hedder få en rygrad og stop det er da ikke så svært.
    jeg gik fra 20-30 smøger omdagen til 0 på en dag det er snart 1 år siden savner det ikke engang.

Den tid - den sorg ;)

selvfølgelig skal man et eller andet sted have lyst til at stoppe, men den bog motiverer dig på den fede måde, den kører ikke ret meget på de fæle fæle konsekvenser, nærmere på hvor lidt du reelt får ud af at ryge.

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    WD Caviar 250 GB Sata II

Oprindeligt indlæg af DKsDEVIL

den hedder få en rygrad og stop det er da ikke så svært.
    jeg gik fra 20-30 smøger omdagen til 0 på en dag det er snart 1 år siden savner det ikke engang.

Det er dælme godt klaret! :clap:

Men det er ikke alle, der har lige let ved at stoppe med at ryge.. så derfor kan en bog være god, hvis den får en til at tænke over tingene og måske indse, at man bør stoppe.

Jeg ryger ikke selv, og kommer aldrig til det.

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

• Ku de ikke lave en tilsvarende bog om hvordan man stopper med at drikke så mange colaer.. :crazyeyes:

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

Oprindeligt indlæg af chili
    Det er dælme godt klaret! :clap:

Men det er ikke alle, der har lige let ved at stoppe med at ryge.. så derfor kan en bog være god, hvis den får en til at tænke over tingene og måske indse, at man bør stoppe.

Jeg ryger ikke selv, og kommer aldrig til det.

Den er et redskab til HVORDAN man stopper, og ikke fyldt med argumenter for hvorfor man BØR stoppe. ;)

• tjah, har ingen intentioner om at stoppe... det er nu altid godt med en smøg i frikvarteret eller efter en dejlig gang aftensmad.

gide desuden ik spendere penge på en terapibog som den... man ka sq stoppe uden en bog... efter de 3 første dage er altid værst... især når der er en fest lige der.

har aldrig holdt et rygestop mere end to uger... der kom altid en fest :D

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

Oprindeligt indlæg af Foxx
    tjah, har ingen intentioner om at stoppe... det er nu altid godt med en smøg i frikvarteret eller efter en dejlig gang aftensmad.

gide desuden ik spendere penge på en terapibog som den... man ka sq stoppe uden en bog... efter de 3 første dage er altid værst... især når der er en fest lige der.

har aldrig holdt et rygestop mere end to uger... der kom altid en fest :D

lidt sådan dobbeltmoralsk :))