Hvad hedder den bog hvor man skal ryge mens man læser den og så har man ikke lyst til flere smøger når man er færdig?

Bogen der kan få en til at holde op med at ryge
-
-
-
det lyder da som en ellers ret fed bog
-
Oprindeligt indlæg af Prectar
det lyder da som en ellers ret fed bogJups, jeg er stadig røgfri - jeg har ikke savnet at ryge og kunne slet ikke forestille mig at jeg nogensinde fik lyst til en smøg igen.
-
De burde skrive en bog om, hvordan man fik folk til at læse den. Jeg har givet mine forældre den i julegave og den er stadig ikke blevet åbnet.
-
Jeg var igang med at læse den, men stoppede efter måske 25 sider. Hvorfor ved jeg ikke, men nåede at læse noget om at mange stoppede med at læse fordi tanken om ikke at ryge var for skræmmende...
Jeg må igang igen, måske her i weekenden, måske næste år.
-
Oprindeligt indlæg af Brition
De burde skrive en bog om, hvordan man fik folk til at læse den. Jeg har givet mine forældre den i julegave og den er stadig ikke blevet åbnet.Fik den selv
Jeg hverken tror på det, og har ingen planer om at prøve.. Jeg nyder at ryge
-
Oprindeligt indlæg af Bonghat
Fik den selv
Jeg hverken tror på det, og har ingen planer om at prøve.. Jeg nyder at ryge
Jeg troede også at jeg nød at ryge
.. og det tog mig også lang tid før jeg turde åbne bogen, men prøv alligevel, det værste der kan ske er jo at du holder op UDEN abstinenser eller noget som helst.
-
Oprindeligt indlæg af Fruitloop
Jeg troede også at jeg nød at ryge
.. og det tog mig også lang tid før jeg turde åbne bogen, men prøv alligevel, det værste der kan ske er jo at du holder op UDEN abstinenser eller noget som helst.
Kræver man drømmer om at stoppe, og at lysten er der?
-
Kræver man drømmer om at stoppe, og at lysten er der?
Kan jo være man får konsekvenserne at vide og indser hvad man gør mod sig selv..
-
Oprindeligt indlæg af TheSnake
Kan jo være man får konsekvenserne at vide og indser hvad man gør mod sig selv..
Den tid - den sorg
-
Oprindeligt indlæg af Champen
Hvad hedder den bog hvor man skal ryge mens man læser den og så har man ikke lyst til flere smøger når man er færdig?den hedder få en rygrad og stop det er da ikke så svært.
jeg gik fra 20-30 smøger omdagen til 0 på en dag det er snart 1 år siden savner det ikke engang. -
Den tid - den sorg
selvfølgelig skal man et eller andet sted have lyst til at stoppe, men den bog motiverer dig på den fede måde, den kører ikke ret meget på de fæle fæle konsekvenser, nærmere på hvor lidt du reelt får ud af at ryge.
-
Oprindeligt indlæg af DKsDEVIL
den hedder få en rygrad og stop det er da ikke så svært.
jeg gik fra 20-30 smøger omdagen til 0 på en dag det er snart 1 år siden savner det ikke engang.Det er dælme godt klaret!
Men det er ikke alle, der har lige let ved at stoppe med at ryge.. så derfor kan en bog være god, hvis den får en til at tænke over tingene og måske indse, at man bør stoppe.
Jeg ryger ikke selv, og kommer aldrig til det.
-
Ku de ikke lave en tilsvarende bog om hvordan man stopper med at drikke så mange colaer..
-
Oprindeligt indlæg af chili
Det er dælme godt klaret!Men det er ikke alle, der har lige let ved at stoppe med at ryge.. så derfor kan en bog være god, hvis den får en til at tænke over tingene og måske indse, at man bør stoppe.
Jeg ryger ikke selv, og kommer aldrig til det.
Den er et redskab til HVORDAN man stopper, og ikke fyldt med argumenter for hvorfor man BØR stoppe.
-
tjah, har ingen intentioner om at stoppe... det er nu altid godt med en smøg i frikvarteret eller efter en dejlig gang aftensmad.
gide desuden ik spendere penge på en terapibog som den... man ka sq stoppe uden en bog... efter de 3 første dage er altid værst... især når der er en fest lige der.
har aldrig holdt et rygestop mere end to uger... der kom altid en fest
-
jeg vil gerne stoppe med at ryge, men har ikke helt lysten til det, men ryger mindre og mindre, er begyndt og få det dårligt når jeg ryger det er som om mit hjerte hopper en ekstra gang når jeg ryger. så det vel også et tegn på man burde stoppe, men nogen gange skal jeg altså bare have en smøg.
-
Oprindeligt indlæg af Foxx
tjah, har ingen intentioner om at stoppe... det er nu altid godt med en smøg i frikvarteret eller efter en dejlig gang aftensmad.gide desuden ik spendere penge på en terapibog som den... man ka sq stoppe uden en bog... efter de 3 første dage er altid værst... især når der er en fest lige der.
har aldrig holdt et rygestop mere end to uger... der kom altid en fest
lidt sådan dobbeltmoralsk