Fullrate - Spørgsmål

• Er ved at være træt af den sløve hastighed vi har her i huset med tdc webspeed som er 2mbit/256kbit og har snakket lidt med den gamle om at skifte til Fullrate istedet.

En ting min kære fader stiller spørgsmål ved er om man skal betale en afgift til TDC for at bruge kobber kablet? Lige nu bruger vi jo antenne stikket, men han siger at dengang vi havde ADSL betalte vi 300kr eller noget pr kvartal for "leje" af tdc's telefonkabel?

Så hvis nu vi skifter til FR ska vi så betale den afgift? Kan nemlig ikke lige finde noget om det på hverken tdc eller fullrates hp'er men jeg er så også en skovl til at søge efter sådan noget.

En anden ting: Kunne det tænkes at nogen herinde ved noget om eventuelle hastigheds forøgelser fra TDC? Altså om de hæver hastighed / sænker priser i den nærmeste fremtid?

EDIT:
    Ved godt der vist har været en tråd med dette spørgsmål, men lidt opdateringer skader ikke:

Hvad er jeres erfaring med FR indtil videre, mht. support, downtime, generel kvalitet af service osv...?

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

• Hos Perspektiv-Bredbånd betaler jeg 45,- pr. måned ud over det almindelige abonnement, fordi min telefonlinie udenlukkende bruges til internet (ingen fastnettelefon).

• Hmm ok, altså Fullrate kan man jo kun få som bredbånd + telefoni...ikk kun bredbånd.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• det skulle meget gerne indgå i det du betaler pr. måned, medmindre det står som "stjernetekst", dvs det der altid refereres til med en *

Hvis det ikke står der, så skal du betale det pr. måned der står der. Alternativt kan du sende en mail eller ringe til dem... det skader jo ikke at spørge ;)

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

• Betaler ikke noget ekstra for det.. Men er ved at være ret træt af at deres kundeservice ikke har døgnåbent for nettet får kun ned efter deres lukketid..

Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

• Du kan godt køre fullrate uden tdc indblandet.

Jeg har selv bestilt for en del kammier og de har ikke fastnet abonnement eller betaler noget overhoved til tdc. Så omkring deres monopol på kobberet, duer sgu ikke længere, eller har fullrate inkluderet det i prisen.

95% på at der hellere ingen tekniker skal forbi (hvis du tidligere har haft internet, som du jo pt har)

fullrate giver dig en tlflinje inklusiv, uanset hvor hurtig forbindelse du vælger. (så kan du vælge at betale 30kr xtra og få fri telefoni osv)

• Har liget fået et svar fra dem:
    ---
    Hej David

Tak for din e-mail.

Nej, når du er kunde hos os så er det ikke nødvendigt at betale for en såkaldt "bærelinie" som TDC påkræver ved deres abonnementer.

Du skal derudover lige være opmærksom på at hvis du vil skifte til Fullrate skal du selv opsige dit Webspeed abonnement, da vi ikke kan opsige/overtage kabelløsninger.
    ---

Så det jo total iorden.

Ved godt der vist har været en tråd med dette spørgsmål, men lidt opdateringer skader ikke:

Hvad er jeres erfaring med FR indtil videre, mht. support, downtime, generel kvalitet af service osv...?

Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

• jeg har haft fullrate siden de startede og har ingen problemer haft med dem overhovedet

jeg skiftede fra Cybercity og linien er 100% stabil, den har vidst kun været nede 2-3 gange siden jeg fik det, på det punkt var cybercitys linie meget mere ustabil desværre.

så kan kun sige rosende ord om fullrate.

Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W