har du et HD2900XT ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat


    Vent ;)


    Det skulle komme omkring november.. :)


    Hvis man har noget nu som godt kan bare en lille smule er jeg enig, men skal man ud og investere i en helt ny comp. så kan man vælge at købe et billigt eller gå hele vejen og købe et GTX/Ultra eller bare et GTS for den sags skyld... Men man kan altid vente, derudover så kan de jo blive forsinket man ved jo aldrig... :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Hvis man har noget nu som godt kan bare en lille smule er jeg enig, men skal man ud og investere i en helt ny comp. så kan man vælge at købe et billigt eller gå hele vejen og købe et GTX/Ultra eller bare et GTS for den sags skyld... Men man kan altid vente, derudover så kan de jo blive forsinket man ved jo aldrig... :D


    Det jo sandt - Men når vi snakker en måned eller 2 kan det næsten ikke betale sig at købe et stort kort nu :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat


    Det jo sandt - Men når vi snakker en måned eller 2 kan det næsten ikke betale sig at købe et stort kort nu :)


    Det kommer lidt anpå hvad man skal bruge det til, derudover så ved vi jo ikke hvordan det bliver, kan jo være det ender med et larmende, atomkraftværk, med ydelse som et Geforce 2 kort :D


    Ej, men vi kan jo risikere at det kommer til at sluge meget strøm/producere meget varme eller bare larme meget. Dog kan dette typisk løses uden større problemer Undtagen det med strømmen. Men faktsik siger nvidia at det skulle blive lige omvendt, nu får vi at se... Kan dog sige at jeg holder mig tilbage med at købe et HD2900 eller Ultra da jeg venter på 9800 serien... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat


    Vent ;)


    Det skulle komme omkring november.. :)


    Skulle gerne have et der rykker lidt mere end det jeg har, ville et 8800 gts ikke være sagen?

    - ASUS Maximus Formula Intel X38 -


    - Intel Core2Quad Q9300 2.5Ghz -


    - Antec P182/w 640w corsair -


    - Geforce 8800 GT 512 mb -


    - 3x1 gb Crucial Ballistix PC6400 -

  • good damn hvor det larmer det kort - og det er bare i ide


    * hvor stiller man på blæseren ? *


    men det meget fedt det køre med temp. styred blæser
    det kunne nvidia lære lidt af

  • ja ok men jeg bomper lige ivan engang


    Quote

    Oprindeligt indlæg af ivan
    tilykke med kortet ,jeg har 2 i cf .det er ret nice ,larmer ikke meget hvis man ikke piller med blæser instillinger .min oc til 827/999 når jeg bencher .du skal husk og åndre dll fil i future mark for den kan kører dem .hvad vil du ellers vide om dem?


    har lige installeret det


    men high defenition audioen laver numre, det er vel fordi der er indbygget lydkort i grafikkorted
    skal det slås fra eller ?


    og hvor/hvordan stiler man på blæserens RPM ?



    *edit* lad helst vær med at skrive i tråden før ivan har været her (THX)

  • har sendt dig en pm om hvordan du få den lyd driver halloj væk .den skal du installer fra cd .har forklared dig i pm .blæser hastihed can du styre igennem ati tool.

    xeon 3060@4,3/p5w64-pro /1000w NQ /
    team extreme ram/vapo LS
    2xraptor i raid0
    2x 2900xt

  • jo man kan, jeg kører med det nyst .uden problemer, ,kan også nemt brug ati tool . det enest jeg ikke kan er at oc i cf . men med et kørt oc ati tool fint

    xeon 3060@4,3/p5w64-pro /1000w NQ /
    team extreme ram/vapo LS
    2xraptor i raid0
    2x 2900xt

  • hvilken driver bruger du ?
    for hvis du bruger vista bruger vi ikke samme


    de driver jeg henviser til har ikke..


    HDMI audio driver
    AVIVO codecs
    HYDRA vision
    ATI problem report Wizard
    NET frame
    ect.


    cheers

  • edit:


    Caution: The Catalyst™ Control Center requires that the Microsoft .NET Framework version 2.0 be installed. Without .NET version 2.0 installed, the Catalyst™ Control Center will not launch properly and the user will see an error message.


    problem solved :9xo
    havede ikke NET frame installeret

  • ahhh - en fejl 40 :o) :$

    ASUS Maximus X hero (wifi) I7 8700K @4,9 all cores kølet med Swiftech prestige 240 x2, G.skill TridentZ 2x8GB 3466MHz, eVGA GTX 1080 FTW, Corsair AX860i, NZXT Noctis 450 ROG, Samsung 840 Pro 256, 850 pro 512 GB, 960 Pro, 940 evo 120 GB Intelx25-M 80 GB, WD Raptor 150 GB, 1 x WD 3 TB.