MOH airborne?

Oprindeligt indlæg af Nice2u
    Nu har du vel husket at sætte lyd-kvaliteten op til high? For når man starter demoen første gang kommer der et vindue op hvor man kan vælge skærmopløsning, grafikkvalitet og lydkvalitet. Standard lyden er "medium", så hvis du ikke har sat den op på high, så kan det være derfor.

Hmm... :rolleyes: Må jeg lige prøve at kigge på i morgen... er ved at teste mit system for at se om det nu er stabilt ved 3400 eller om jeg skal lidt ned. Har pt. kørt Orthos i 5,5 timer uden probs, men har ikke lyst til at belaste et stress-program med et spil også. Så tror jeg bare min computer bliver gal på mig og klager til sin fagforening over dårlige arbejdsvilkår :crazyeyes:

/Viper

Gigabyte P35-DQ6 rev. 1.0 - F5L BIOS
    Intel C2D E6750 @ 3400Mhz (425*8)
    Scythe Infinity
    2x1024 Corsair CM2X1024-6400C4 1:1 @ 5-5-5-15
    Inno 3D 8800GT
    Hiper TypeR 480W PSU
    Sort LianLi V1000Plus II

Oprindeligt indlæg af Svan

Hvorfor kan du ikke det? Det er da bare at bruge W A S D...

jaja, men syns ikk jeg kan få den til at gå mere frem ad :x så lander bare med et smask et tilfældigt sted og går amok med min gun :crazyeyes:

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Oprindeligt indlæg af Carstone

jaja, men syns ikk jeg kan få den til at gå mere frem ad :x så lander bare med et smask et tilfældigt sted og går amok med min gun :crazyeyes:

haha lol, lyder lidt som mig dog kan jeg godt styrer faldskærmen, derudover så lander jeg sådan så han skal rejse sig op hvilket han er 20 år om, kan man ikke lande så han ikke skal det ?

• Demoen var OK, men hvis vi snakker WW2-Spil, så synes jeg ikke spillet kan måle sig med hverken COD2 eller COD3. (Jeg har kun prøvet demoen af MOHA, men alligevel).

Grafikken var da OK, men må indrømme at effekterne (lightning, og Motion blur) var meget flotte, men ikke noget, der kunne imponere mig i det hele taget. Jeg vil påstå, at grafikken i Bioshock er bedre, selvom de to spil virkelig ikke kan sammenlignes. MOHA prøver at være realistisk ang. grafikken, hvor Bioshock prøver at være mere abstrakt. Faktisk synes jeg, at COD3 også er en anelse flottere. Tør slet ikke tænke på COD4 :P

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

Rettet 2 gange, sidst af chili ().

• Hvordan kører det på jeres spande? Har nemlig ikke hentet demoen, så ville lige høre hvordan og hvorledes..

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Oprindeligt indlæg af Tarantula
    Hvordan kører det på jeres spande? Har nemlig ikke hentet demoen, så ville lige høre hvordan og hvorledes..

Tror ikke du får de store problemer.

I5 760 @ 3.6 ghz
    Gigabyte GA-P55-USB3

Oprindeligt indlæg af chili

Tror ikke du får de store problemer.

Er nu mere interesseret i hvad opløsning, detaljegrad osv. i kører med..

Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Sorry, forkert indlæg..

I5 760 @ 3.6 ghz
    Gigabyte GA-P55-USB3

Rettet en gang, sidst af chili ().

Demoen var OK, men hvis vi snakker WW2-Spil, så synes jeg ikke spillet kan måle sig med hverken COD2 eller COD3. (Jeg har kun prøvet demoen af MOHA, men alligevel).

Grafikken var da OK, men må indrømme at effekterne (lightning, og Motion blur) var meget flotte, men ikke noget, der kunne imponere mig i det hele taget. Jeg vil påstå, at grafikken i Bioshock er bedre, selvom de to spil virkelig ikke kan sammenlignes. MOHA prøver at være realistisk ang. grafikken, hvor Bioshock prøver at være mere abstrakt. Faktisk synes jeg, at COD3 også er en anelse flottere. Tør slet ikke tænke på COD4 :P

Hvad har du da dine graphics settings på? Det kan da på ingen måde måle sig med COD3...

Hvad har du da dine graphics settings på? Det kan da på ingen måde måle sig med COD3...

Du mener omvendt?
    Jeg ved det ikke, har prøvet demoen på X360, og der er både Bioshock og COD3 milepæle foran (grafisk).
    Kan godt være, at EA har udviklet spillet til PC, og så lavet en sjusket port ;( (Det kunne godt ligne dem X( ).

I5 760 @ 3.6 ghz
    Gigabyte GA-P55-USB3

Rettet 2 gange, sidst af chili ().

Du mener omvendt?
    Jeg ved det ikke, har prøvet demoen på X360, og der er både Bioshock og COD3 milepæle foran (grafisk).
    Kan godt være, at EA har udviklet spillet til PC, og så lavet en sjusket port ;(

Ja okay men du fik pointen :D

Men jeg har spillet alle de spil du nævner, og COD3 kan ikke på nogen måde måle sig med MOH aiborne på PS3 men Bioshock er nogenlunde med, dog understøtter MOH aiborne umiddelbart PhysX...

Ja okay men du fik pointen :D

Men jeg har spillet alle de spil du nævner, og COD3 kan ikke på nogen måde måle sig med MOH aiborne på PS3 men Bioshock er nogenlunde med, dog understøtter MOH aiborne umiddelbart PhysX...

COD3 på PS3? Jeg har hørt fugle synge om, at COD3 var en del pænere på X360, grundet, at PS3-porten var sjusket. Måske det forklarer, at jeg har et anderledes syn på COD3 VS MOHA. Det kunne også være fordi du har testet MOHA på en PC med 2*8800GTX? :))

I5 760 @ 3.6 ghz
    Gigabyte GA-P55-USB3

Rettet en gang, sidst af chili ().

COD3 på PS3? Jeg har hørt fugle synge om, at COD3 var en del pænere på X360, grundet, at PS3-porten var sjusket. Måske det forklarer, at jeg har et anderledes syn på COD3 VS MOHA. Det kunne også være fordi du har testet MOHA på en PC med 2*8800GTX? :))

Jamen du skal vel også kører gamet i maks. for at sammenligne det med Xbox360 og PS3 spillene...

Jamen du skal vel også kører gamet i maks. for at sammenligne det med Xbox360 og PS3 spillene...

Det skal jeg ikke kunne udtale mig om :P Tror high på PC svarer til PS3/X360.
    Max på PC er sansynligvis bedre.

I5 760 @ 3.6 ghz
    Gigabyte GA-P55-USB3

Det skal jeg ikke kunne udtale mig om :P Tror high på PC svarer til PS3/X360.
    Max på PC er sansynligvis bedre.

Men som jeg lige har kunnet finde ud af skulle MOH tage fordel af PhysX så går og overvejer at købe et, da jeg har nogle få games der tager brug af det, og derudover så er de jo på vej med UT3 etc.

Jeg kører det i 1280x1024 med alt på det højeste, og det kører "næsten" flydende. Der er nogle enkelte steder hvor den lige går lidt ned i FPS.

i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

Oprindeligt indlæg af Nice2u

Jeg kører det i 1280x1024 med alt på det højeste, og det kører "næsten" flydende. Der er nogle enkelte steder hvor den lige går lidt ned i FPS.

Du har jo også et 8800GTS, hvilket er en del bedre end mit X1950 Pro.. Understøtter det egentlig DX10?

Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• Kan i ikke lige tage et screenshot fra MOHA demoen, så man lige kan få et kig på, hvor godt det hele ser ud med 8800GTX? :P

I5 760 @ 3.6 ghz
    Gigabyte GA-P55-USB3

Du har jo også et 8800GTS, hvilket er en del bedre end mit X1950 Pro.. Understøtter det egentlig DX10?

Var det da ikke det du ville have at vide? Hvilken opløsning og detaljegrad vi kører med? :P

i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

Men som jeg lige har kunnet finde ud af skulle MOH tage fordel af PhysX så går og overvejer at købe et, da jeg har nogle få games der tager brug af det, og derudover så er de jo på vej med UT3 etc.

Du kan slå physX til uden at have et physX kort i GRAW2 :)
    Og det er uden nævneværdig slowdown.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr