QuoteOprindeligt indlæg af _WHAT_
Ja det vil jeg jo også mene er tynd undskyldning der er jo mange fugle man kan komme tæt på. Nu ved jeg godt du har valgt ultra kompakt som skal se lidt smart ud men mange af dem med kompakt har noget mere zoom end jeg har.
Dem som har 10-12x i diverse kompakte har noget mere zoom end mig. Spejlrefleks er ikke automatisk lig med meget zoom. Gode zoom objektiv er store og dyre.
Ned til den lokale sø, tag noget brød med stil kameraet på fuld vidvinkel og hold det helt tæt ved jorden når de er ved dig og spiser. Giver et helt andet billede som kan være mindst lige så godt, hvis ikke bedre end mange af dem man typisk ser.
Well, nu havde jeg selvfølgelig lige overset at ænder også tæller som fugle, så det var ikke for at være nogen lyseslukker. Jeg synes bare de er knapt så spændende, men ellers jo, de kunne selvfølgelig være en mulighed. Når jeg tænkte fugle, tænkte jeg på de mere vilde typer som man altid ser flyve rundt alle steder.
Nå, men ikke mere "brok" fra mig - Synes alligevel det er fedt med de her ugentlige foto-seancer.
QuoteOprindeligt indlæg af BukkeMand
På med hjortekostumet, ud og stå på alle 4, og græs på en eng i en times tid. Så kommer du ikke tættere på de fugle
Nååårh - er det sådan man gør?