• ey, jeg er igang med at starte et guild op på Stormreaver - Escape Artist, hvis nogle skulle være interesserede.

- jeg ville bare lige høre, om der er nogle, som har en idé til hvor jeg måske kan få fat i en gratis VT server? altså, folk må da få det lort et eller andet sted fra :D

Mvh
    Rune

Originally posted by RuneB
    ey, jeg er igang med at starte et guild op på Stormreaver - Escape Artist, hvis nogle skulle være interesserede.

- jeg ville bare lige høre, om der er nogle, som har en idé til hvor jeg måske kan få fat i en gratis VT server? altså, folk må da få det lort et eller andet sted fra :D

Mvh
    Rune

OT: Har set jer drible rundt derinde :razz:

• Jeg er sku bange for at det der voice chat bliver noget lort, men jeg har også hørt om det.

SeePee? say w00t, who are you?

bwt. vi fik næsten curator ned!

Jeg er sku bange for at det der voice chat bliver noget lort, men jeg har også hørt om det.

Lorian... det er mig ;)

Jeg er sku bange for at det der voice chat bliver noget lort, men jeg har også hørt om det.

dubblepost ftw... den sletter jeg da bare.. eller nårh nej :oops:

• det er muligt at cleare Karazhan uden at bruge Ventrilo eller Teamspeak2.. i en af mine tidligere guilds downede vi alle bosserne i kara inc. optional uden Vent eller TS2..

det kan klares.. man skal bare vide hvad man skal gøre hvor..

• Escape Artist, det er da den ene af gnomers racial :$
    Meget muligt at man sagtens kan tage hele Karazhan uden brug af TS/VT, men det er jo også for hyggens skyld at mange guilds benytter sig af det ;)