Var der ikkenoget med at man kunde få en baggrund som kunde køre film, som eks. gras som bevæger sig i vinden ????
Og hvor kan man få det hvis det er rigtigt.
Var der ikkenoget med at man kunde få en baggrund som kunde køre film, som eks. gras som bevæger sig i vinden ????
Og hvor kan man få det hvis det er rigtigt.
Det kan man, men kun med engelsk sprog. Jeg kan dog ikke huske, hvor jeg har læst det henne.
jeg har fundet ud af det.
Man trykker bare højre knap på skrivebordet og går ind i display og trykker vælg et billede til baggrund og vælger billedeplacering og vælger bare en lille film. så nemt.
Jeg kan godt med dansk sprog.
Ser vildt sjovt ud.
Sig til hvis du finder nogle flotte at ha i baggrunden. jeg har kun standard nogle og en 3-4 andre som er dårlige.
havde en rigtig flot en hvor det var filmet fra lige under overfladen af vandet. (underfladen?? :D) meget klart skarpt blåt vand. men mistede den på en eller anden måde har dog optaget den på min mobil
3gp format så skal lige converte den, så kan du se
Det hedder dreamscene og findes kun i Ultimate... man skal bare installere UK sprogpakke....ikke vælge og bruge den, men bare hente den via windows update... lidt tosset, men den findes ikke til DK ver. endnu.
ja det er lige den, man kan også bruge andre små film, min er engelsk men har jo installeret DK sprog.
Ellers har jeg også kun de fire og 2-3 andre ikke så flotte. men den med vand som risler ser godt ud. Den kan godt vise wmv filer.
Kæft man får lyst til at sidde med Vista lige nu....