Køb af forstærker, hjælp?


  • Ud af mine 529 R2 DVD'er er de 167 med DTS, og det er da alligevel over 30%.


    Og jo, DTS er bedre, det er højere opløst end DD er. Og nu snakkede vi lyd på DVD'er ikke på HD-DVD/Bluray, for selvfølgelig er de nye formater bedre da de understøtter lossless lyd.


    Tror endnu heller ikke jeg er stødt på et anmeldelse af en DVD hvor de har favoriseret DD over DTS.


    Og husk, du har en rediger-knap hvis du vil smide et intet-sigende screenshot ind af PowerDVD.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by DonRon
    ja og du kan jo også quote dig selv istedet for at gentage dig selv


    Der er da væsentlig forskel på at poste noget relevant end et billede af PowerDVD?

  • Jeg har godt nok kun små 200 dvd film, men der er sku DTS på rigtig mange af dem... Og btw har surround sound og ingen tvivl om at DTS lyder bedre end DD hos mig...

  • Billede: skulle være redigered ind i min anden sidste post men kom til at citerer mig selv i stedet for at redigerer mig selv
    man kan jo ikke sletten en post mere


    men det var da bare for at vise jer, den eneste player der kan afspille både bluray og hddvd
    det er ikke bare powerDVD, det er en spec. ultra delux 7.3 udgave, se ikonerne "HDDVD" og "BLURAY" i playeren og jeg har set begge formater på den


    DD Vs. DTS: lol jeg har hele tiden sagt at DTS er best, men har 1000 dvd film og 100 musik videoer med DD men kun 3 film med DTS og zero musik videoer med DTS


    og så startede det med at :pokey: DTS er bedre ind DD :9xo ja og DTS-HD er bedre ind DTS
    :pokey: nej det er et andet fomat så det gælder ikke :boxing: lol

  • Sikke et sidespring i for lavet hva?


    Nå, tilbage til emnet


    Jeg har købt det hele i dag


    Forstærker:
    NAD C372


    DVD afspiller:
    NAD T515


    Højtallere:
    2 stk Concept 10 højtallere


    Kabler:
    Diverse store kabler fra dvd til forstærker - Forstærker til højtaler og bedre "crossover" kabler bag forstærkeren (kan ik lige huske hvad de hed)


    Jeg kom af med 17800 sådan rundt regnet.
    Er sat op i stuen, og det lyder ganske godt.


    :$

    Intel Core I7-4770 3.40GHz
    16GB Ram
    256 SSD HDD
    Nvidia GeForce GTX 660, 2GB

  • Det er fine højtalere - har selv et par magen til. Har Concept 2 som baghøjtalere, samt en Dali SWA15 til de dybe toner (<90 Hz).


    Har dog en T773 reciever til at trække det hele - dog ikke subben, den har en indbygget 350W digital forstærker selv.


    Alt i alt spiller det super, har dog kostet lidt, men spiller super. Desværre har HiFi klubben ikke recieveren på deres side mere, men den leverer 7x 110W i 8 Ohm, og så har den jo indbygget tuner som du ellers spurgte efter.



    Du kan se det her:
    http://www.hifigalleri.dk/html…bil.asp?ID=2316&ipc=19293