Hvilken intel processor?

  • Intel har jo lige lanceret deres nye core2duo der i blandt E6850 men har stadig deres lidt ældre Q6600 til sådan ca. de samme penge hvilken er at foretrække? Bundkortet er ASUS P5K DELUXE altså et p35 bundkort computeren bruges primært til at spille så hvad er at foretrække?


    Takker på fohånd :D

  • Quote

    Originally posted by DonRon
    GOOGLE er din ven


    der er pt. ingen spil der understøtter quadro


    Tror jeg heller ikke. Men Crysis kommer da til det?

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • Quote

    Originally posted by DonRon
    GOOGLE er din ven


    der er pt. ingen spil der understøtter quadro


    som nævnt er der spil der drager fordel af quadro - spørgsmålet er hvor langt udviklingen er kommet og hvornår der kommer til at være store fordele i at have en quad core til at game.... crysis og HL2:epi2 kommer her i oktober-november og de 2 spil skulle nok give en god fornemmelse om hvorvidt det kan betale sig at investere i en quad til at game eller om højere clock stadig er det der fungerer bedst...


    personligt venter jeg med en upgrade til efter de to spil er kommet ud og har fået en "quadcore-review" af en slags - kan kun anbefale dig at gøre det samme - med mindre du har penge til at købe en ny pc hver 6. måned....

  • det næste halve -> hele år skal mit setup bruges til alt, men der efter
    (når jeg få købt mig et FULL-HD TV)
    bliver det til HDPC og så skal jeg have lavet et nyt system


    men man kan jo bare skifte cpu senere, da chipset P35 understøtter
    yorkfield og wolfdale
    for den der kiks af en quad der flyver over disken i øjeblikket bliver da alt for varm
    kiks = to dual limet sammen


    [Blocked Image: http://i162.photobucket.com/albums/t258/donron9/Unavngivet-4.jpg]