Indlæg af OnDsKaBeN

    Det afhænger meget af din sensitivity kører du low sensitivity foreslår jeg en ir-optisk mus aka. deathadder det er den bedste med den sensor.
    Grunden til dette er at hvis du spiller med laser på low sens vil du opleve at musen skipper altså ikke registrerer din handling.

    Tak!


    Håber 1korospo har fået svar på sit spørgsmål og meld lige tilbage om dual-dvi gjorde forskellen, selvom jeg som sagt tvivler på at skærmen er 120hz.
    Ellers kan du forhåbentligt få den byttet og finde en rigtig 120hz skærm :)

    har købt skærmen i en butik hvor der stod den havde 120hz, de har famde taget røven på mig, ved ikke hvordan jeg skal forholde mig til dem nu..

    Du skal ihvertfald have den byttet hvis der er hold i at der stod 120hz for som sagt af hvad jeg har kunnet finde frem til er det ikke en 120hz skærm om du så vil købe der igen vil jeg lade være op til dig :)
    Men prøv lige med et dual-dvi kabel først og sikre dig at du ikke får valgmuligheden for 120hz så.
    Hvis ikke den er ved jeg at følgende modeller er 120hz så kan du evt. tage et kig på en af dem :
    Alienware AW2310
    BenQ XL2410T
    Samsung 2233RZ
    Asus VG236H


    Mener også LG, viewsonic og acer har lavet en men er i tvivl om hvorvidt de stadig er i salg og hvad modellerne hedder.


    Lol lol lol tror du skulle læse det igennem selv.
    og så tror jeg enligt lige at du skal lære at forstå hvad det er du selv læser inden du gør dig selv til grin igen.


    1 du hvier en review ind. den er fra 2009. på intet tidspunkt sammenligner han Kontrast med en 60Hz skærm og til sidst i hans konklusion skriver han "Samsung har imidlertid ikke fokuseret så meget på korrekt billedgengivelse og farvepræcision, og det gør også 2233rz uegnet til grafikere og fotografer, der ønsker at arbejde med redigering" !!!!!!!!!Skal lige sige at samsung kan faktisk ikke gøre så meget ved farve på skærmen men ham der skriver dette mudder har mangel på bedre viden og forstår ikke at det er det man taber på en 120 Hz skærm. og som sagt før skal du op i en Lightboost for at det bliver lidt bedre. og hvis det skal være helt godt skal du over i en OLED. hvilket du ikke kan betale dig fra lige PT.

    Ved sku ikke helt hvordan jeg skal håndterer dig Dopess...
    Manden spiller jo forhelvede CS han har ikke de store bekymringer hvad angår billedekvalitet er sku udemærket klar over at et TN-panel ikke kan smide hverken samme farver eller kontrast ud som et IPS-panel men det er jo heller ikke meningen?


    Manden skal jo game og der er 120hz klart mest optimalt har selv haft både 60hz tft og 120 og for den sags skyld også crt og hvis du kiggede på artiklen jeg linkede kunne du i gaming afsnittet se fordelene ved en 120hz skærm når det kommer til gaming.


    Hvis du er utilfreds med testens dato kan du kigge på nogle af de nyere 120hz anmeldelser som f.eks. BenQ XL2410T princippet er det samme det er ikke den flotte farvegengivelse du køber men responstiden og det flow 120hz giver til f.eks. fps games...
    Både madz og snow har skrevet noget ala det jeg har forklaret så måske kunne det være dig der var forkert på den ihvertfald hvad angår din Hz filosofi.... :oops:

    Efter at have kigget lidt nærmere på modellen ser det ud som om du har lavet et fejlkøb...
    120hz skærme koster typisk 2k og opefter denne ligger kun i 1500kr.
    Af hvad jeg kan læse mig til tilbyde den passiv 3d med f.eks. en playstation 3 over hdmi og det er hvad der er af 3d i den skærm.
    120hz skærmene kører med aktiv 3d og brillerne følger stort set aldrig med.

    Dopess det da noget være gøgl at fyrer af du har tydeligvis ikke læst på lektien...
    Anmeldelse til en af de første 120hz skærme http://flatpanels.dk/test.php?…on=showfull&id=1252567360
    Læs den igennem du får hurtigt forklaret fordelene...


    Til 1korospo:


    Kender ikke lige den 120hz skærm og undre mig at du ikke kan stille den højrere end 75hz da det typisk er standard...
    Hvordan har du den tilsluttet til din pc? Tidligere 120hz fladskærme krævede tilslutning via dual-dvi så det kan muligvis være grundet du har tilsluttet med hdmi?
    Men kender som sagt ikke den model.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af !wfdi
    lidt underligt at linke til en test, hvor det er en 240GB Vertex 3 som bliver testet, dens hastighed og specifikationer er jo slet ikke de samme som den her ?
    En vertex3 120GB er omkring 100kr dyrere, men det er jo en smags sag.


    Kan godt følge dig men det var lige den test jeg faldt over for nogle dage siden, og så godt som den opfylder statistikkerne kan jeg da ikke forestille mig at 120gb falder igennem men hvis du lige har en test vil jeg da gerne se den :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SplatDK


    arg for den læste det som P5E bræt og ikke P5B :crazyeyes:


    Ja det lidt surt har P5E kortet og er personligt ret glad for det købte det bare lige inden x48 kortene rigtig kom på markedet så har desværre kun x38 udgaven, der dog stadig er et godt bundkort :)

    Goddag du har skrevet i min tråd angående rammene, jeg ville lige hører hvor meget stres de har været under om du har haft gang i det vilde oc på dem eller om de stadig er i god stand?
    Og sidst hvad siger du til ca. 300pp?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SplatDK
    det er første version af dem jeg har, single side chips så de er = no go


    Haha okay ja det jo noget skidt, men tror du ikke umiddelbart at jeg ville kunne oc de Cellshock jeg har i pc til 1000Mhz i en 4-4-4-12 timing og så købe Cellshock PC8000 rammene der allerede kører 1000Mhz i 4-4-4-12 for af hvad jeg kunne se kunne PC8000 rammene stadig skaffes et sted eller to.


    Arh i nærheden af roskilde kan jeg desværre ikke helt klare ^^
    Men af hvad jeg kan se har komplett også disse: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=363371, som hedder BL2KIT12864AA106A hvilket læner sig meget op ad dem du har billeder af?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SplatDK


    prøv at hører noxon her på siden han plejer at være go for et kit eller to eller noget tilsvarende


    Tak for tippet!
    Har PMet ham så må vi se om det giver noget ^^
    Andre der har et kit de vil af med eller ved hvor det kan købes?