Ville bare lige høre om nogen herinde havde prøvet det?
Overvejer at købe det, men ved ikk om der så at sig "holder" ?
-
-
Nå ingen andre der vil svare så jeg kan da lige give mit mini bud.
Jeg synes spillet er helt kanonz, god grafik og forskellige typer af race (alle de tidligere slags, altså formel 1, psyko hurtig racebiler osv...)
Det helt sikkert fed online, dog har jeg ikke selv spillet online da jeg kun har prøvet det til et LAN
-
Det er ikke lige mig. Jeg har racet en del i Trackmania Nation og syntes det var fedt, men det er kun en lille del af TMU. Ellers er det andre slags biler, som er sværere at styre og deri ligger en udfordring, jeg syntes er kedelig
Men flot lavet og hvis du er til at nørkle med de forskellige bilers styring, er det sikkert sjovt.
-
Hvis du ikke har prøvet Trackmania Nations, som er et gratis spil, så prøv det først, for jeg synes umiddelbart at det er bedre end TMU.
TMU har alt for mange forskellige baner, biler og miljøer, især hvis man spiller online kan det skifte fra det ene til det andet, lidt svært at vænne sig til, synes jeg. Så synes jeg det er sjovere at holde sig til det ene miljø der i Nations, som der stadig kommer nye baner til , også gratis.