Har I børn ??

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Tror hun har bodyguards på.
    Far er nok den ene af dem :))


    Haha, det kan jeg godt relatere til.


    Har altid haft en forestilling om, hvilket mareridt det ville være, første gang én eller anden jerk kommer jordende hjem med min lille (ikke eksisterende) datter bag på en knaldert. Så skulle han satme til tælling hos farmand :D

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Haha, det kan jeg godt relatere til.


    Har altid haft en forestilling om, hvilket mareridt det ville være, første gang én eller anden jerk kommer jordende hjem med min lille (ikke eksisterende) datter bag på en knaldert. Så skulle han satme til tælling hos farmand :D


    LOL Jeg har da også en idé om at om ca. 12 år skal jeg til at sparke røv når Sille kommer slæbende med en eller anden drengerøv.

  • Ej lad dog Carsten_dk's barn være hva'?


    Kan henvise til ofir chat eller jubii.dk hvis det er det I vil...


    Synes lige I skal styre jer lidt...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Har heller ikke selv børn endnu, er 23 og under udd. så jeg prøver at gå i en stor bue uden om de små "kræ" med min kæreste. (kvinder har det sq af en eller anden grund med at gå i selvsving når de ser sådan en lille en........."nnåååååårrrrrrr hvor er han/hun kær" ....)
    Men er helt sikker på at når tid er så skal jeg have en dreng.... vil helst ikke træde i Carsten_dk's fodspor og få sådan en flot pige. så ville jeg jo slet ikke kunne bekymre mig om andet .. især når jeg ved hvordan mænd tænker (incl. mig selv)


    ps: Godt "skudt" der Carsten_dk ;-)

  • Quote

    Originally posted by Avartar
    (kvinder har det sq af en eller anden grund med at gå i selvsving når de ser sådan en lille en........."nnåååååårrrrrrr hvor er han/hun kær" ....)


    Det siger du ikke ?


    Det flår bare i livmoderen på dem, og de bliver helt underlige i ansigtet.


    Så begynder de at blive så'n lidt fedterøvsagtige og plage en. "Synes du ikke deres dreng / pige ser sød ud ? Skal vi ikke også snart ha' sådan en lill én?"


    Puha - håber virkelig at når jeg en gang skal til at have børn, så bliver vi enige om det i akkurat samme sekund - ellers er der bare lagt i ovnen til heftige diskussioner :D ha ha

  • Av...!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Av...!


    Var nu ik' så slemt - blev lokalbedøvet mens de kappede strengen. Gik som en gammel cowboy i ca. en uge. :( Det var der mange der fik sig en griner af :) Derefter så var der os' bar' "frit slag i bolledejen" - ik' noget med at være bange for at det kom til at koste noget - når man var ude med snøren 8)

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    Var nu ik' så slemt - blev lokalbedøvet mens de kappede strengen. Gik som en gammel cowboy i ca. en uge. :( Det var der mange der fik sig en griner af :) Derefter så var der os' bar' "frit slag i bolledejen" - ik' noget med at være bange for at det kom til at koste noget - når man var ude med snøren 8)


    Har selv tænkt på at få turen, men synes jeg har set læger nok ;)
    Hunden får kappet kuglerne på torsdag. Mener faktisk de fjerner dem? 8o Gør de jo ikke ved mennesker.

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Mener faktisk de fjerner dem? 8o Gør de jo ikke ved mennesker.


    Yep - der smutter de mandlerne ;)


    Så det blive gjort på min tidligere kærestes kanin - ikke et kønt syn som fyr 8o

  • Hvad....han fik sjoveren cuttet. Hvad fik han så cuttet? Storetåen?


    Du er vel Mr. Friendly nedenfor der er røget. Eller...ikke selve Mr. Friendly, men hans to....venner...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Hvad....han fik sjoveren cuttet. Hvad fik han så cuttet? Storetåen?


    Du er vel Mr. Friendly nedenfor der er røget. Eller...ikke selve Mr. Friendly, men hans to....venner...


    Nej, de kapper sædstrengene fra kuglerne ;)
    Uden ammo med krudt i, kan man ikke skyde med skarpt :))

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Yep - der smutter de mandlerne ;)


    Så det blive gjort på min tidligere kærestes kanin - ikke et kønt syn som fyr 8o


    Det er fælt. Så engang en bondemand gøre det ved en tyrekalv, som åbenbart ikke skulle avle. Han skar bare hul i pungen, og trykkede dem ud 8o Det er skummelt, som man kan få ondt i maven af bare tanken 8o


    Jeg synes vi skal skifte emne, for det her er ved at være ubehageligt :D