Tr 120 Ultra

• Okay, hvad ligger du på ved idle/load? og at der skal lidt arbejde til skræmmer mig ikke lige :D

Så kan det godt være at valget falder på Ultra'en i stedet, men jeg kan se at dem der 8.7dba kølere flytter 20CFM mindre, men det kan jo godt være at det kan gå i mit system da jeg som sagt ikke vil OC'e

• Lige nu kan jeg ikke sige dig hvad jeg får at temp. Men jeg har extremen - den er dog monteret en anelse skrå og den bagerste blæser er monteret i højre side, da den ellers ikke kan være der for højrnet af chipsetkøleren. Går ud fra jeg får min nye strømforsyning med posten i dag, men da jeg skal lave v8'eren færdig får jeg den ik monteret i dag. Men jeg kan sige at temps var mindst 8C lavere end min vens e6400 med en zalman 9700 ved 3,4ghz

Edit: Under load altså.

MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

Rettet en gang, sidst af neiro ().

• der er ingen grund til at vælge 8.7db blæsere, med mindre du har en passiv psu (psu`erne køre jo temp. styred)
    du skal bare ikke sætte dem til det temp. styred cpu strøm stik (eller stå det fra i bios)

20db blæsere kan ikke høres i mit system, og min psu er remlig lydløs
    vil skyde på at mit system ligger på 20-25db i ide og load

ellers ligger noctua 1200rpm blæserne på 17db, men de er lysebrune :T

hvor fandt du..
    Thermalright K8 Bolt-Thru Kit for at kunne montere 2 kølere, 49,95,-
    Og så et par silikoneringe så jeg ikke får resonans, de koster 20kr stykket

• Nej jeg mente den her: http://www.getmore.dk/template…roductGuid=AC%2DFAN%2D120

ps. husk med alle jeres db værdier at de måles forskelligt af producenterne. Se på silentpcreview for at få reelle målinger af blæserne.

MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.