Hey jeg har lige få dette kort sat i min computer.. Men jeg kan overhovedet ikke clokke på det... Men cpu kan ellers klare de 3.400 (425x8) stabilt.. Men med dette kort kan jeg bare intet.. Og så meget forskel er der da ikke på 965P DS3 og dette.. Den vil ikke engang 300x9... Den kommer lige ud til hvor den tæller ram op og så genstarter den... Og de ram kan alligevel klare 917.. det har jeg da kørt med dem på det gamle kort... Hva gør jeg forkert...?

Oc på Gigabyte P35 DS3
-
-
kom nu, der er da flere som har dette kort....??
Jeg kan ikke engang sætte det op til og køre manuelt.. selv om jeg ikke clocker...? Der er da noget fuldsændig ravende galt...? Z-cpu kan heller ikke se mine ram.. Og det er lige meget hvilken slot de er monteret i...
-
Bios F4 og så køre det... Det stod bare ikke noget ting om af det var det som de havde opdateret i bios så regnede ikke med det var det som skulle til... Synes bare det var mærkeligt af jeg overhovedet ikke kunne gøre noget i bios før det døde... Altså kun clock muligheder...
-
Originally posted by Zpike
Bios F4 og så køre det... Det stod bare ikke noget ting om af det var det som de havde opdateret i bios så regnede ikke med det var det som skulle til... Synes bare det var mærkeligt af jeg overhovedet ikke kunne gøre noget i bios før det døde... Altså kun clock muligheder...har du prøvet at sætte timings og volt manuelt på dine ram?
-
jamen jeg kan sagens stille på tingene og alt andet nu... Men med F2 der kunne jeg intet... Bare jeg stille det op manualt hva de forskellige ting skulle ha så der intet overclock på så kunne den heller ikke.. Det har været bois bug.. For jeg burde kunne bare clocke 1mhz på FSBen, men jeg kunne intet..
-
jamen jeg kan sagens stille på tingene og alt andet nu... Men med F2 der kunne jeg intet... Bare jeg stille det op manualt hva de forskellige ting skulle ha så der intet overclock på så kunne den heller ikke.. Det har været bois bug.. For jeg burde kunne bare clocke 1mhz på FSBen, men jeg kunne intet..det er lidt svært at se sig ud af hvis man ikke sidder foran det selv, men jeg har ikke rigtig nogen ider om hvad det kan have været.
-
Bios F4 og så køre det... Det stod bare ikke noget ting om af det var det som de havde opdateret i bios så regnede ikke med det var det som skulle til... Synes bare det var mærkeligt af jeg overhovedet ikke kunne gøre noget i bios før det døde... Altså kun clock muligheder...krydser finger for at der er F4 bios
på det ga-p35-ds4 jeg har liggendene nede på postenbtw. hvordan opdateret du biose.. Q-flash usb/floppy eller flash
-
-
at du tør, hvis internet fornindelsen ryger i et split sec. kan det gå galt
jeg har planer om at gøre det med en usb-pind
har lige for 2-sek siden bestilt en..4G A-Data Professional Series PD7 200x (Turbo Speed)
btw. var det den nye F5 beta
-
bruger ikke internet. Har bios på comp
-
nååå, du gjorde det i windows,
hvorfor ikke i bios ?
og var det F4 eller F5
-
Jeg gør det også altid i windows... Henter Bios ned og så opdatere... Det er det nemmeste i følge min mening... Men det er F4 Bios jeg bruger nu og der virker alt... Det køre utroligt godt..
Lige en ting hvis du bruger BIOS, så kan den godt finde på når den er igang med og opdatere at selve winduet ligesom går i stå.. Men den ska nok komme, bare vent et lille minut så er den færdig... Bare så man ikke går i panik og lukker det ned osv... Det har jeg nemlig oplevet 2 gange, og første gang er ikke så behagelig... hehe....