køler til 8800 ultra
-
-
hvorfor ikke bare skrue lidt op for den der sidder på kortet
-
fordi det larmer
har ikke fået kortet hjem endnu og er rimelig kræsen hvad angår støj. ved godt at kortet ikke skulle larme specielt meget men til OC ville det også hjælpe lidt med nogle lavere temp.
-
Da linket ikke virker (i skrivende stund) så jeg ikke kan se hvilken køler det er, vil jeg da anbefale ThermalRight HR-03 Plus som fås hos Coolerkit.dk.
Jeg vil anbefale dig at have godt med plads til at trække varm luft væk fra køleren, eller en god kilde med kold luft som kan pustes på ribberne.
-
Har du planer om at overclocke dit kort mere end hvad det er fra frabrikkens side? Ellers forslår jeg at du beholder den originale køler og bruger et program til at skrue ned for hastigheden på blæseren.
Men hvis du beslutter dig for at købe thermalright HR03 plus så smid lige en PM.
Mvh Stubkier
-
Så skulle linket vidst virke... selvom serveren ikke er særlig hurtig.
Men Thermalrights køler ser da også ud til at være et fornuftigt bud med blæser på.
Ja jeg har tænkt mig at prøve at OC det lidt yderligere. Hvor meget performens jeg så kan få ud af den må tiden vise.
Jeg skal nok sende dig en pm hvis det er
-
Originally posted by JosyBoss
Så skulle linket vidst virke... selvom serveren ikke er særlig hurtig.Men Thermalrights køler ser da også ud til at være et fornuftigt bud med blæser på.
Ja jeg har tænkt mig at prøve at OC det lidt yderligere. Hvor meget performens jeg så kan få ud af den må tiden vise.
Jeg skal nok sende dig en pm hvis det er
Lækker køler. Men du kommer nok til at vente noget tid, skal dog ikke sige hvor lang tid. Du kan evt tjekke på EDB priser, hvem der har mange Arctic Cooling produkter og evt. spørge hvornår de får den hjem.
-
ja, det kan godt være jeg må gøre det... venter lige og ser til jeg for kortet hjem om et par dage
-
Har efterhånden fået kortet hjem.
Mener jeg på et tidspunkt hørte at der kun var et GPX OC program til vista. Hvilket et er det?
-
Originally posted by JosyBoss
Har efterhånden fået kortet hjem.Mener jeg på et tidspunkt hørte at der kun var et GPX OC program til vista. Hvilket et er det?
Hvilken version køre du med 64 bit eller 32 bit. hvis det er 32 bit så er AtiTool det bedste, hvis det er 64bit skal du over i Rivatuner.
Mvh Stubkier
-
Originally posted by Stubkier
Hvilken version køre du med 64 bit eller 32 bit. hvis det er 32 bit så er AtiTool det bedste, hvis det er 64bit skal du over i Rivatuner.
Mvh Stubkier
Ok tak for svaret jeg bruger 64 bit