Harry Potter 5

  • Skal ind at se den her på søndag.


    Men er nu egentlig ikke videre fan af HP, men det var sådan det eneste der lige går denne weekend, som man kan tage kæresten med ind at se (har set transformers).

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Skal ind at se den her på søndag.


    Men er nu egentlig ikke videre fan af HP, men det var sådan det eneste der lige går denne weekend, som man kan tage kæresten med ind at se (har set transformers).


    Se den igen:D

  • Vil meget gerne se den snarest muligt, men der er ikke lige noget planlagt.


    Og man kan sagtens se transformers 2 gange i træk ;)

  • Quote

    Originally posted by nonsens
    skal helt klart i biffen og se den som jeg har set alle de andre og alle ringenes herrer.. det er bare film der SKAL ses i iffen.


    Det er faktisk den første af de 5, jeg skal se i biffen.


    Synes først det blev spændende ved 4eren. Resten var i mine øjne ret kedelige.


    Men rigtigt, Ringenes Herre skulle man jo se i biffen :razz:


    Quote

    Originally posted by Prectar
    Vil meget gerne se den snarest muligt, men der er ikke lige noget planlagt.


    Og man kan sagtens se transformers 2 gange i træk ;)


    Helt sikkert, den film kan ses igen og igen og igen ....


    Ser bare ikke film mere end 1 gang i biffen. Hellere bruge pengene på noget andet. En anden film, en dvd eller måske mad ? :razz:


  • helt sikkert, så også alle 3 og den første så jeg to gange.


    så den selv med en ven og så var mine brødre helt vilde for at se den og de skulle være i følge med en voksen for at se den såå hvem er bedre end storesøster :crazyeyes:


  • Det har du ret i, men jeg skal selv ind og se transformers igen her meget snart, da jeg syntes at en sådan film skal ses i biografen da det giver bedste effekt, det er jo ikke alle der har en hjemmebio klar til når den kommer på Blu-ray ;)

  • Quote

    Originally posted by Prectar


    Det har du ret i, men jeg skal selv ind og se transformers igen her meget snart, da jeg syntes at en sådan film skal ses i biografen da det giver bedste effekt, det er jo ikke alle der har en hjemmebio klar til når den kommer på Blu-ray ;)


    Godt der er nogen der har, forhåbentligt bliver den ordenlig og det hele til Transformers udkommer... Men glæder mig da til at se hvad de har fået ud af Harry potter, dog skal jeg se den i en skod biograf, håber så sandelig vi får surround denne gang, sidst var der kun front højtalere :boxed:
    Det var dog også i deres mindste salg men stadig væk, syntes det er lidt ringe for 75 kr.

  • Ifølge filmz.dk, så skulle det være den bedste af de 5 film.


    Quote

    ... med en meget visuelt flot og medrivende finale bliver "Fønixordenen" alligevel den hidtil mest tilfredsstillende af Potter-filmene.

  • Havde egentlig billetter til 15.30 i dag men har leveret dem tilbage og tager til metallica istedet for så må vi se hvornår der bliver tid til at se den. Men der skal da ikke gå alt for længe :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Klart den bedste af dem alle, 1 og 2'ern syntes jeg virker børne film agtig no offenc...


    3 og 4'ern var da ganske udemærket, men stadig ikke lige så god som 5'ern... dog har jeg ikke læst den 5 bog, da jeg syntes den efter 300-400 sider stadig var kedelig og kom derfor aldrig videre:D

  • Quote

    Originally posted by Svan
    Klart den bedste af dem alle, 1 og 2'ern syntes jeg virker børne film agtig no offenc...


    3 og 4'ern var da ganske udemærket, men stadig ikke lige så god som 5'ern... dog har jeg ikke læst den 5 bog, da jeg syntes den efter 300-400 sider stadig var kedelig og kom derfor aldrig videre:D


    Blasfemi!