Problemer med DVD-drev.

  • Hej


    Jeg har nogle problemer med min nyformatterede comp. Problemet er, at jeg ikke kan bruge mit dvd drev. I enhedshåndteringen ser der sådan her ud:


    http://imgnation.net/images/kftc.jpg


    Hvad er problemet ? Hvorfor står den ikke under "denne computer" ?


    Tak.

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Hmmm


    "Følg disse trin for at løse problemet:
    1. Start Registreringseditor (Regedt32.exe).
    2. Find værdien UpperFilters under følgende nøgle i registreringsdatabasen:
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}"


    Kan ikke finde noget som helst, der hedder "UpperFilters", som guiden henviser til :/

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!


  • Underligt. Jeg har den her, og har udført samme trick på jeg ved ikke hvor mange computere, og ingen af dem har manglet UpperFilters. Er du sikker på du er inde på den rigtige nøgle, der er jo pænt mange af de der 4D36-nogen.


    Prøv evt. med et screenshot.

  • Okay nu lykkedes det Burger, men det hjælper overhovedet ikke :S


    EDIT: Har været gennem den guide du gav mig, men stadig ingen forskel.. Intet DVD drev til mig :crazyeyes:


    EDIT2: Alting står som før i enhedshåndteringen..

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

    Rettet 2 gange, sidst af TheSnake ().

  • Nogen som har andre forslag? :(


    EDIT: Efter at have pillet lidt i BIOS, ser det nu ud til, at det virker.. :D

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

    Rettet en gang, sidst af TheSnake ().