Ny computer til gaming.


  • Vil jeg godt give dig ret i, håber så sandelig at han skal bruge den til andet... Da problemet, med at trække oftest ikke ligger i hardwaren på compen.

  • Quote

    Originally posted by Svan
    Vil jeg godt give dig ret i, håber så sandelig at han skal bruge den til andet... Da problemet, med at trække oftest ikke ligger i hardwaren på compen.


    Efter af hvad jeg har hørt, så kan wow godt komme op og kræve rimelig meget alt efter opløsning og indstillinger.


    Men altså, der er jo ikke grund til at købe noget outdated fra starten..


    Jeg vil hellere købe noget der er en tand dyrere eller anbefale noget der er en tand dyrere, så det kan holde længere så man ikke behøver at opgradere hele tiden.


    Det gider jeg nemlig ikke mere, det er simpelthen for dyrt og der er ingen pointe i at gøre det.


  • nej, men det problem han omtaler med sin/forhenværende comp. så kunne det godt tyde på at WoW generelt er bugfyldt...

  • Quote

    Originally posted by Svan
    nej, men det problem han omtaler med sin/forhenværende comp. så kunne det godt tyde på at WoW generelt er bugfyldt...


    Altså blizzard opdatere wow fast én gang om ugen, så det siger ikke så lidt imo. ;)


    men ja da.. dog har jeg da hørt, fra en af mine venners ven som lige har købt macbook pro med santa rosa og 8600 gt, at han kører alt i maks med omkring 100 fps (mener jeg, er ikke 100% sikker).


    Har dog ikke set specs på hans gamle maskine, så kan ikke sige hvad problemet er.

  • Quote

    Originally posted by Paphovedet
    Hvilken forskel vil det gøre? At jeg har 2 stks 160 GB harddisk i, frem for en?


    De giver dobbelt hastighed på alt hvad der har gøre med harddisk aktivitet. Læsehastighed, burst speed og skrive hastighed da dataen bliver fordelt på 2 diske (det var så den grove udgave).


    Jeg har selv den nævnte disk og regner meget med selv at skulle ud og have fat i en mere til RAID0. :)


    Men det er jo helt op til dig !!

  • Quote

    Originally posted by Paphovedet
    Ikke for at prale, men pengene til computeren er ikke noget problem. Men I ville gerne ha et max. pris på hva den måtte koste :)


    Gør det hele meget nemmer med et max. beløb... ;) Vi aner jo ikke om du havde tænkt i baner af 5.000 10.000 20.000 eller mere...


  • Næsten nød til og ha det så.. :roller: Træt af det går langsomt på den computer jeg har nu.


    Men hva skulle jeg med den DVD-Brænder? Den gør vel ikke også mit system hurtigere? ;)

  • Quote

    Originally posted by Paphovedet
    Næsten nød til og ha det så.. :roller: Træt af det går langsomt på den computer jeg har nu.


    Men hva skulle jeg med den DVD-Brænder? Den gør vel ikke også mit system hurtigere? ;)


    Nej da, men du skrev at du kun havde mus og tastatur til at genbruge. ;)


    Jeg er i hvert fald selv glad for at have en DVD brænder, må jeg indrømme.. ;)

  • Nu har jeg godt nok ikke DVD-Brænder i min, men nogle gange sidder man og skal bruge en også skal jeg tænd for den anden comp. og brænde fra den, hvilket virklig er trist nogle gange... (altid:))

  • Quote

    Originally posted by Spyro


    Nej da, men du skrev at du kun havde mus og tastatur til at genbruge. ;)


    Jeg er i hvert fald selv glad for at have en DVD brænder, må jeg indrømme.. ;)


    Har en i denne her computer, og har aldrig brugt den i de 3 år jeg har haft den :O
    Bruger min MP3-afspiller eller andre flyttebare ting istedet for.


    Men ellers tak Spyro! :)

  • Quote

    Originally posted by Paphovedet
    Har en i denne her computer, og har aldrig brugt den i de 3 år jeg har haft den :O
    Bruger min MP3-afspiller eller andre flyttebare ting istedet for.


    Men ellers tak Spyro! :)


    Bare i orden! ;)


    Så sparer du jo bare de penge.


    Men et ROM drev er i hvert fald handy, når man skal installere et OS. ;)