Ligesom med torrents kan det bruges ulovligt, men også lovligt.

Torrent klienter
-
-
-
Originally posted by DonRon
sider ? du ved hvis ikke hvad usenet er..
OK måske dårligt fomuleret. Jeg ved godt hvad usenet er, bruger det selv rigtigt meget til at søge informationer i. Det jeg mente var, at mange linux-distributioner og andet OS software tilbyder download via torrent, mens dette ikke umidelbart er at finde i diverse usenet-grupper.
/ask
-
en af grundene til at torrent kan køre ad H til, er hvis du sætter upload for højt, den skal maks være maks 80% af din samlede upload, ellers kvæler du forbindelsen
-
Originally posted by jacobask
OK måske dårligt fomuleret. Jeg ved godt hvad usenet er, bruger det selv rigtigt meget til at søge informationer i. Det jeg mente var, at mange linux-distributioner og andet OS software tilbyder download via torrent, mens dette ikke umidelbart er at finde i diverse usenet-grupper.
/ask
Jeg læser reglerne inden jeg poster videre!
-
Tillykke, må jeg rører dig?
btw, reglerne punkt 6
-
lol det er sgu da ulovligt, nu ikke gi' gode idéer til folk
Mazimus jeg er enig!
DonRon er ude hvor han ikke kan bunde. -
Hahaha... Har du overhovedet fatter hvad jacobask har skrevet? Han snakker om ting som OpenOffice, Linux distributioner og andet software som er LOVLIGT at downloade gratis!
Anyway, gør som Macimuz og RAC siger. Læs lige Tweak.dk's regler igennem + en ekstra, lige for at være sikker på du har forstået alt...
-
Originally posted by RAC
Det er bøvlet at definere en upload hastighed, man skal hele tiden vælge en hastighed og så vælge en hastighed og så gå længere ned og vælge en mindre hastighed indtil man rammer den man vil ha'. Azureus og mange andre er det bare og skrive den ønskede upload til den enkelte fil.
Du kan sagtens sætte en max upload hastighed som gælder for alle fremtidige torrents, du behøver ikke at sætte det op manuelt hver gang, bare gå ind i indstillinger-forbindele og sæt en global max upload hastighed
-
Originally posted by Malk
Du kan sagtens sætte en max upload hastighed som gælder for alle fremtidige torrents, du behøver ikke at sætte det op manuelt hver gang, bare gå ind i indstillinger-forbindele og sæt en global max upload hastighed
Det kan jeg jo ikke bruge til noget, jeg sætter jo hastighederne individuelt alt efter hvor mange downloads jeg har.
-
Originally posted by RAC
Kunne man lurer hvilket usenet? Eventuelt PM.