Ungdomshus erstatning


  • Alle ved at Wikipedia er 20% ***** og hornmusik.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Alle ved at Wikipedia er 20% ***** og hornmusik.


    Virkelig?


    http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/4530930.stm


    Topic:


    Tjah, er deler også samme mening som mange af de andre "bonderøve". Synes det er helt til grin at de kun har fået samlet 3400kr ind... Har de givet en 10'er hver eller hvad?
    Det er ret grotesk, at de (både de voldelige og de fredelige brugere af ungdomshuset) virkelige ikke går mere op i at rette de skader som er sket. Skader som kun er kommet forde de valgte at slås for et hus, som på ingen måde var deres.

  • Som jeg ser det så støtter man i en eller anden grad op om den vold der foregik alene ved at være bruger af Ungdomshuset. Det var velkendt af enhver (både brugere og ikke-brugere) at der lå våben i form af brosten, molotovcocktails osv i Ungdomshuset og på taget.
    Og man er nok temmelig naiv hvis man troede at det var fordi russerne stod ved grænsen for at invadere Kbh.
    Og med hensyn til specielt molotovcocktails'ene og brostenene på taget, så snakker vi jo faktisk om potentielle mordvåben.
    Var det kun nogle ganske få der ville lave ballade og det store flertal der ønskede en fredelig løsning så havde disse ting squ nok ikke fået lov til at ligge til opbevaring i huset.


    Så når man siger at man er imod det vold/hærværk/ballede og samtidig er ivrig bruger af huset så har jeg MEGET svært ved at tage det alvorligt


    Det skal forøvrigt lige siges at jeg faktisk er tilhænger af at de unge har et værested meget lig Ungdomshuset, men det skal være inden for lovens rammer, og kan det ikke overholdes skal de ikke have så meget som en æske snustobak.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------