Problemer med Grafik i WOW

• Jeg har 2 problemer med mit WOW. :boxed:

For det meste så køre det som det skal. Men nogle gange, hvis jeg har været ude i xp, så hakker det helt vildt. Og køre kun med 1-10fps. Så er jeg nødt til at genstarte spillet. Så virker det igen.

Det andet problem er med musemakøren. Hvis jeg har ladet min computer stå tændt også kommer tilbage for at spille, så kan der nogle gange være problemer med musen. Der er pludselig 2 makøre og de blinker helt vildt. Pisse træls. For at få dette væk er jeg nødt til at genstarte hele computeren.

Nogle der har et forslag til hvad jeg kan gøre for at modvirke dette??

• Min hakker også hvis jeg går ud på skrivebordet og tilbage igen, men det forsvinder hurtigt igen.. Tror det er meget normalt at det sker :)

Ved ikk hvad grunden kan være til det.. Men kan det være for lidt RAM?
    Prøv og tjek om du har de eneste opdates til dit grafikkort.

Det med musen.. Aner det virkeligt ikk. Aldrig hørt om det problem før :boxed:

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

Originally posted by Awokeneyes
    Min hakker også hvis jeg går ud på skrivebordet og tilbage igen, men det forsvinder hurtigt igen.. Tror det er meget normalt at det sker :)

Ved ikk hvad grunden kan være til det.. Men kan det være for lidt RAM?
    Prøv og tjek om du har de eneste opdates til dit grafikkort.

Det med musen.. Aner det virkeligt ikk. Aldrig hørt om det problem før :boxed:

Min bliver ved med at køre med de meget lave fps.

Jeg har 2GB det skulle da gerne være nok til WOW eller hvad?

Jeg spiller på systemet som du kan se i min sig.

Prøver lige i aften med en anden driver til grafikkortet

• Jeg plejer altid at alt-tab ud og ind i spillet igen, efter det er begyndt at hakke, det virker hver gang her. Har fået at vide at det har noget med WoW's engine at gøre. Hvad præcist, aner jeg ikke.

i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

• 2GB mindst, er hva jeg har hørt.. Men kan ikk sige det med 100% sikkerhed, at det vil hjælpe.

• Jeg har så prøvet at spille WoW med 512 mb RAM, og der har ikke været nogle alvorlige problemer, kun lidt lag i Orgrimmar.

i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

Originally posted by Nice2u
    Jeg har så prøvet at spille WoW med 512 mb RAM, og der har ikke været nogle alvorlige problemer, kun lidt lag i Orgrimmar.

Gør jeg også hos min mor, det lagger engang imellem (I de store hovedbyer, ellers ikk). Men skal hjem til min far idag, og ha bøffet mine RAM derfra ;) (1x1 + 256x2)

Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().

Originally posted by Awokeneyes

2GB mindst, er hva jeg har hørt.. Men kan ikk sige det med 100% sikkerhed, at det vil hjælpe.

Kender folk der spiller med 512 ram uden probs på laveste grafik

Originally posted by Jacorik
    Kender folk der spiller med 512 ram uden probs på laveste grafik

Gør jeg også.. Men de ser ud til og lagge helt vildt på min skærm, når de enten løber eller hopper :crazyeyes:

• Hvis det lagger efter at du har været ude i windows, så prøv at hoppe ud i windows igen og så tilbage til wow - nogle gange kan det afhjælpe problemet.

Originally posted by Happy^

Hvis det lagger efter at du har været ude i windows, så prøv at hoppe ud i windows igen og så tilbage til wow - nogle gange kan det afhjælpe problemet.

Det vil jeg da lige prøve næste gang :9xo

Originally posted by Happy^

Hvis det lagger efter at du har været ude i windows, så prøv at hoppe ud i windows igen og så tilbage til wow - nogle gange kan det afhjælpe problemet.

Samme forslag her.. Det sker ret tit for mig..

Originally posted by Lemon

Dem jeg raider med bliver så hurtigt nervøse for at jeg puller et eller andet, for på deres skærm fucker jeg bare rundt :P

Forstår dem godt.. Kan hellere ikk lide folk "hopper" rundt sådan! Men bare så længe der ikk sker noget, er det jo ligemeget ;)